галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
На початку літа-2018 планується поїздку на тролейбусі Škoda 21TrACI у Чернівцях, пропозиції та побажання прохання писати сюди.
Пошук Тема: "Луганськтепловоз"   en  ua  ru

◂◂1▸▸
показати всі
HAnS
лінкцитувати
1
2008-12-10, 18:50


Уже 2ТЕ116У-035. При тому що замовили росіяни 250 секцій, т.е 125 локомотивів. А наша УЗ так і купує ТЕП150, ДЕЛ02 і ЕПЛ поштучно...
Найгірша ситуація звичайно із ДЕЛками... "Аж" 4 штуки у депо Христинівка і все. При тому що в тому самому Луцьку Д1 уже мертві і їздять під М62...
LIS
лінкцитувати
2
2008-12-16, 17:19

приватне повідомлення

Забули про електровози 2ЕЛ5, яких вже виготовлено 8 машин, та "гібридні" дизель-поїзда ДПЛ.
HAnS
лінкцитувати
3
2008-12-16, 17:31
LIS[2]:
-----------------------
> Забули про електровози 2ЕЛ5, яких вже виготовлено 8 машин,
> та "гібридні" дизель-поїзда ДПЛ.
-----------------------

Справді, ВЛ80 ака 2ЕЛ5 забув :)
Ну, ДПЛ то таке.... ІМХО то недодизель :) Дизель то ДЕЛ :)
LIS
лінкцитувати
4
2008-12-16, 21:55

приватне повідомлення

HAnS[3]:
-----------------------
> Ну, ДПЛ то таке.... ІМХО то недодизель :)
> Дизель то ДЕЛ :)

----------------------

Понад 10 головних вагонів та близько 50 прицепних вагонів зробили.

Ще до творінь Луганськтепловозу треба віднести і трамваї ЛТ: 13 ЛТ-10 + 1 ЛТ-10А і 5 ЛТ-5. Жаль, що проект виявився невдалим...
HAnS
лінкцитувати
5
2009-01-13, 20:55
HAnS
лінкцитувати
6
2009-01-14, 21:43
HAnS
лінкцитувати
7
2009-01-16, 23:07
HAnS
лінкцитувати
8
2009-02-26, 13:47


Обкатка 2ТЕ116У-044, тепловоз тягне новенький 2ЕЛ5-013(!) виробництва того самого ЛТЗ
HAnS
лінкцитувати
9
2009-03-30, 11:20


2ЕЛ4-001, насправді зібраний на НЕВЗі 2ЕС4К-015
лихвар
лінкцитувати
10
2009-03-30, 14:14
уродець :-//
BKV
лінкцитувати
11
2009-03-30, 17:19
Суцільний жах...
Skoda, Siemens, Alstom, Voith...
HAnS
лінкцитувати
12
2009-03-30, 23:05
Залишається сподіватися що наступні матимуть таку саму мордаху як 2ЕЛ5 і ВЛ11М/6 - вона ІМХО красивіше
OTTO777
лінкцитувати
13
2009-03-31, 15:54
HAnS [12]:
-----------------------
> Залишається сподіватися що наступні матимуть таку саму мордаху
> як 2ЕЛ5 і ВЛ11М/6 - вона ІМХО красивіше
-----------------------

Я б навіть сказав гарна=) А взагалі, найвдаліший дизайн, розроблений на постСРСРському просторі-ЕПЛки, при чому як нові так і старі
HAnS
лінкцитувати
14
2009-03-31, 16:00

приватне повідомлення

OTTO777 [13]:
-----------------------
> Я б навіть сказав гарна=) А
> взагалі, найвдаліший дизайн, розроблений на постСРСРському просторі-ЕПЛки, при
> чому як нові так і старі
-----------------------

:) Найсмішніше що дизайн усього залізничного РС українського виробництва має дизайн одної студії МДС :) За вийнятком ДЕВЗ, наче.

ЕПЛи, ТЕП150, кабіни 2ЕЛ5, ДЕЛ02, 81-7021(2) - може когось пропустив.

До речі, морда 2ЕЛ4-001 - це морда ЕП1М, яка теж розроблена дніпропетровським МДСом. І ця ж морда насправді відрізняється від 2ЕЛ5 лише фарами :)
BKV
лінкцитувати
15
2009-04-13, 09:29
http://korrespondent.net/business/companies/803526

Дело: Лугансктепловоз сокращает четверть персонала
Сегодня, 09:07 Корреспондент.net Украина Версия для печати Размер текста: uzdlines.ru
Лугансктепловоз страдает из-за кризисаНа крупнейшем предприятии Луганской области Лугансктепловоз планируют уволить более 2 тысяч человек, пишет газета Дело.
Всего на предприятии сейчас работает около 8,5 тысячи сотрудников. Причиной сокращений является отсутствие заказов, отмечает газета.

"Первые незначительные увольнения на предприятии начались в конце 2008 года. Но, конечно, по сравнению с предстоящими сокращениями тогда работу потеряли единицы", - констатирует Наталенко.

Как пишет газета, по словам председателя Луганского облсовета Валерия Голенко, российский Трансмашхолдинг, который владеет контрольным пакетом акций завода, не спешит инвестировать деньги в производство. Инвестор утверждает, что вкладывать деньги в украинский завод ему мешает то, что его права собственности на предприятие оспорены.

Напомним, Луганстепловоз был продан россиянам за 292,5 миллиона гривен в 2007 году. При этом к конкурсу не были допущены другие претенденты.

В результате в начале 2008 года по решению Верховного Суда Украины Лугансктепловоз был возвращен в госсобственность. Однако Трансмашхолдинг до сих пор не вернул акции Фонду госимущества. "Сегодня вся заминка за Минюстом. Его исполнительная служба не может воплотить решение в жизнь", - констатирует пресс-служба ФГИ.

Тем временем коллектив холдинга, по информации местных властей, уже начал готовиться к акциям протеста, сообщает Дело.

Менеджмент предприятия заявляет, что окончательный формат грядущих сокращений еще не определен. "Мы рассматриваем несколько вариантов, но скорее всего увольнения растянутся на второй-третий квартал 2009 года", - уточняет Михаил Наталенко.

На заводе отмечают, что причина, по которой руководство вынуждено увольнять сотрудников, банальна: отсутствие спроса на продукцию, и как следствие - отсутствие заказов. Так, падение производства на Лугансктепловозе в первом квартале по отношению к четвертому составило 63%.

Последнее время основным заказчиком продукции Лугансктепловоза была российская компания Трансмашхолдинг, контролирующая 76% акций завода. Однако недавно россияне перестали обеспечивать завод работой. "В апреле заканчиваем последний заказ, и работы у нас нет", - говорит Михаил Наталенко.

Ранее сообщалось, что в декабре 2008 года, компания перешла на трехдневную рабочую неделю.

По материалам: Дело
HAnS
лінкцитувати
24
2010-11-05, 19:03
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Тут є картинки :)
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Znpudazt/2009_108/n108-10.pdf

Планом освоєння виробництва нового тягового рухомого складу на ВАТ „ХК „Луганськтепловоз” у 2009-2012 роках визначений нижче перерахований рухомий склад:

• Маневровий тепловоз потужністю 882 кВт ТЕМ 104А
Осьова формула 3о-3о
Габарит, мм
- висота 4600
- довжина по автозчепам 17600
Потужність, кВт 882
Конструкційна швидкість, км/год 100
Навантаження від колісної пари на рейки, тс 215
Сила тяги при зрушуванні з місця, кН 474
Тип передачі електрична змінно-змінного струму

• Електровоз вантажний магістральний 2ЕЛ4
Осьова формула 2(2о-2о)
Рід служби вантажний
Габарит 1Т
Номінальна напруга на струмоприймачі, В 3000
Потужність у годинному режимі, кВт 6400
Конструкційна швидкість, км/год 120
Навантаження від вісі на рейку, тс 23, 5
Сила тяги у годинному режимі, кН (тс) 434 (44, 3)
Сила тяги у тривалому режимі, кН (тс) 391 ( 39, 9)
Тип тягової передачі електрична постійного струму

• Швидкісний дизель-поїзд ДЕЛ-05
Складовість М+Мп+М
Потужність, кВт 3х550
Конструкційна швидкість, км/год 160
Кількість місць для сидіння:
- в моторному вагоні 70
- в моторному проміжному вагоні 97
- в поїзді 237
Довжина поїзда за вісями автозчепів, мм 75750
Тип передачі електрична змінного струму

• Міжрегіональні електропоїзди постійного струму ЕПЛ2ТМ і змінного струму ЕПЛ9ТМ
Складовість 2Г+4М
Експлуатаційна швидкість, км/год 140
Кількість місць для сидіння 576
Загальна потужність тягового приводу, кВт 3800/3600
Тяговий привід постійного струму
Нові конструктивні рішення:
- місця для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;
- екологічний туалетний модуль;
- перехідна площадка закритого типу;
- калориферне опалення вагонів;
- відео спостереження за посадкою та висадкою пасажирів.

• Двосистемний електропоїзд ЕПЛ10
Експлуатаційна швидкість, км/год 160
Середнє прискорення, м/с2 0, 4
Кількість місць для сидіння, не менше 600
Загальна потужність тягового приводу, кВт 4400
Напруга контактної мережі:
- постійного струму, В 3000
- змінного струму, В, Гц 2500, 50

• Самохiдний дiагностичний комплекс для контролю iнфраструктури залiзницi
Габарит Т
Потужність, кВт 2х550
Конструкційна швидкість, км/год 130
Максимальне прискорення, до 25 км/год, м/с2 0,4
Ширина колії, мм 1520
Тип тягової передачі електрична змінного струму
Високошвидкісний самохідно-діагностичний комплекс призначений для:
- контролю геометричних параметрів рейкової колії;
- моніторингу стану баластного шару;
- виявлення дефектів рейок, укладених у колію;
- відеоконтролю наявності (відсутності) елементів верхньої будови колії;
- діагностування колійних приладів залізничної автоматики;
- перевірки стану поїзного радіозв'язку під час руху;
- оцінка стану контактної мережі.
лихвар
лінкцитувати
27
2010-12-26, 14:14
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

перші М-62 з великими фарами в цехах:
http://visualrian.ru/images/item/75461
http://visualrian.ru/images/item/452987

випробування експортного тепловозу для Болгарії:
http://visualrian.ru/images/item/586963
http://visualrian.ru/images/item/452986
HAnS
лінкцитувати
28
2010-12-26, 14:46
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

лихвар [27]:
------------------
> перші М-62 з великими фарами в цехах:
------------------

ST44 для Польщі)

лихвар [27]:
------------------
> випробування експортного тепловозу для Болгарії:
------------------

ТЕ109, перший для Болгарії, другий - ХЗ, не факт.
HAnS
лінкцитувати
29
2011-02-20, 16:08
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

016 засвітився.

HAnS
лінкцитувати
30
2011-04-15, 11:32
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

[23.02.2011 14:47]
«Електротяжмаш» оснащуватиме електроустаткуванням нові дизель-поїзди «Луганськтепловоза»

ДП "Завод "Електротяжмаш" (Харків), один з найбільших у світі виробників турбо-, гідрогенераторів і тягового електроустаткування, став головним підприємством з оснащення електроустаткуванням нових дизель-поїздів виробництва ХК "Луганськтепловоз".

Про це УНІАН повідомили в прес-службі "Електротяжмашу".

За словами головного конструктора комплексу тягового електроустаткування "Електротяжмашу" Віктора ІВАНОВА, у 2011 році два дизель-поїзди з поліпшеними характеристиками ДЕЛ-02, призначені для приміських пасажирських перевезень, будуть оснащені електроустаткуванням, укомплектованим харківським підприємством.

"Крім того, що ми виготовлятимемо тягові двигуни, ряд апаратів, сучасні контролери для машиніста наш завод отримує ще головні функції з комплектації усього електроустаткування, яке поставлятимуть і інші українські підприємства. Ми розраховуватимемо усі характеристики і алгоритми управління і вже створюємо замкнутий випробувальний стенд для відладження комплексу електроустаткування", - повідомив В. ІВАНОВ.

Він зазначив, що це замовлення важливе для підприємства, оскільки дозволить відпрацювати нові ідеї і рішення. Зокрема, йдеться про застосування технології приводу коліс, де замість механічної передачі використовуватиметься асинхронний електричний привід. Ця інновація дозволить гнучкіше і в ширшому діапазоні регулювати тягу і, відповідно, швидкість руху поїзда.

"Асинхронний привід у світі дуже широко застосовується, і нам необхідно розвиватися в цьому напрямі", - підкреслив В. ІВАНОВ.

Він також повідомив, що на сьогодні "Луганськтепловоз" випустив всього 4 дизель-поїзди типу ДЕЛ-02, які експлуатуються на Одеській залізниці. В. ІВАНОВ припускає, що надалі обсяг виробництва цих машин збільшуватиметься і щороку луганський завод випускатиме по декілька таких дизель-поїздів.

Довідка УНІАН. Держпідприємство "Завод "Електротяжмаш", засноване в 1946 році в Харкові, є єдиним в Україні розробником і виробником турбогенераторів для атомних і теплових електростанцій, гідрогенераторів і гідрогенераторів-двигунів для гідро- і гідроакумулюючих електростанцій.

Спеціалізується на виробництві електродвигунів для приводів прокатних станків, шахтних підйомників, бурових установок, екскаваторів, водяних насосів зрошувальних каналів, а також на випуску комплектного тягового електроустаткування для тепловозів, електровозів, дизель-поїздів.

У 2010 році завод збільшив обсяги виробництва майже на 7,9%, випустивши продукції на 875 млн. грн., а чистий дохід - на 16,8%, до 882 млн. грн.
http://economics.unian.net/ukr/detail/79029
HAnS
лінкцитувати
31
2012-04-06, 04:33
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Новий ДЕЛ02-005

http://trainpix.org/photo/28790/
HAnS
лінкцитувати
32
2013-01-04, 09:56
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

ДЕЛ02-006 відправлено на Львівську залізницю, раніше писали, що в Коломию

◂◂1▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS