галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Метрополітени світу   en  ua  ru

◂◂1▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
1
2009-03-02, 23:19
Glasgow / Ґлазґо

Випадково натрапив на сторінку про історію метрополітену цього шотландського міста.
Система досить своєрідна - єдина підземна лінія збудована більш ніж 100 років тому, при чому кільцева. Розміри - ледь не іграшкові, не здивуюсь, якщо менші ніж в Лондоні


більше цікавих фото є на вищезгаданій сторінці http://glasgowtransport.co.uk/subway.html

На додаток, це ще й однин з найстаріших метрополітенів світу :)
лихвар
лінкцитувати
2
2009-03-02, 23:32
ще 1 цікавий момент - хоча відкрилось воно у 1896 (уже існував електричний трамвай), проте рухалось паровим двигуном, до того ж за посередництвом кабелю (якщо я правильно зрозумів "Originally operated by steam engines via cable traction, the line was electrified in 1935.").

п.с. цікаво, чому у британців така тяга до парових "девайсів".. :)
HAnS
лінкцитувати
3
2009-03-03, 10:14

приватне повідомлення

лихвар [2]:
-----------------------
> ще 1 цікавий момент - хоча відкрилось воно
> у 1896 (уже існував електричний трамвай), проте рухалось
> паровим двигуном, до того ж за посередництвом кабелю
> (якщо я правильно зрозумів "Originally operated by steam
> engines via cable traction, the line was electrified
> in 1935."). п.с. цікаво, чому у британців
> така тяга до парових "девайсів".. :)
-----------------------

Ги... тобто виходить як... десь стояв великий паровий двигун і крутив кабеля, до якого, як фунікулер, були причеплені вогончеки?
Гербрандт
лінкцитувати
4
2009-03-03, 18:45
Так, щось подібне до Сан-Франика ;-)

А до речі дуже розумне (з точки зору комфорту пасажирів) рішення! Немає пари, кіптяви, шум порівняно незначний. Кращим може бути тільки це саме, але рушійна сила замість пари - електропривод.
Використання парового приводу... може в Глазго багаті поклади вугілля, і порахували що так вигідніше? Або (ймовірніше) існувало якесь лоббі у владних установах.
Як на мене, величезним плюсом системи є те, що (я так розумію, протяжність лінії незначна) британці не поскупилися і побудували дві колії, маючи змогу спокійно обходитись однією. Як би зробили у нас - думаю довго міркувати не доведеться...

/хоча можливо друге кільце побудували вже пізніше./
лихвар
лінкцитувати
5
2009-03-08, 01:11
Гербрандт [4]:
-----------------------
> Так, щось подібне до Сан-Франика ;-) А
> до речі дуже розумне (з точки зору комфорту
> пасажирів) рішення! Немає пари, кіптяви, шум порівняно незначний.
> Кращим може бути тільки це саме, але рушійна
> сила замість пари - електропривод.
-----------------------
звичайно :)
хоча в лондоні здається був привід від локомотива .. (?)

-----------------------
> Використання парового
> приводу... може в Глазго багаті поклади вугілля, і
> порахували що так вигідніше? Або (ймовірніше) існувало якесь
> лоббі у владних установах.
-----------------------
я схиляюсь до іншої версії, правда дещо нестандартної :)
Британія, як одна з країн "промислової революції" у ХІХ ст. почала використовувати парові двигуни однією з перших й досить широко, відповідно ця технологія була у них добре відпрацьованою й надійною. Крім того, у британців є така риса менталітету як відданість традиціям ;) Тому, мабуть, при виборі типу двигуна для проектованого метрополітену між старою доброю перевіреною парою та новою малознаною електрикою (ще принесеною з "континенту") традиціоналісти-британці віддали перевагу першій :)

в решті-решт, на островах мабуть одними з останніх серед розвинутих країн відмовились від паровозів, та й рекород швидкості серед паротягів належить їхньому "Летючому шотландцю" :)
HAnS
лінкцитувати
6
2009-03-08, 11:02
лихвар [5]:
-----------------------
> хоча в лондоні здається був привід від локомотива .. (?)
-----------------------

Так, від локомотива. Там були спеціальні паровози зі зміщеним котлом та резервуарами для диму й відпрацьованого пару. Оскільки ту пару періодично доводилося випускати, в Лондоні знесли багато будинків і замість них залишили фасади. А за фасадом була всього-навсього яма аж до метро. Т.е метро опинялося на повітрі, тоді паровоз і випускав пару :)
BKV
лінкцитувати
9
2009-09-28, 16:26
Для нової гілки метро були закуплені вагони в Альстома, наразі проходять обкатку
http://www.phototrans.eu/14,356155,0,Alstom_Metropolis_415.html



//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
HAnS
лінкцитувати
10
2009-09-28, 18:49
BKV [9]:
-----------------------
> Для нової гілки метро були закуплені вагони в
> Альстома, наразі проходять обкатку http://www.phototrans.eu/14,356155,0,Alstom_Metropolis_415.html
-----------------------

Ви мене звиняйте, але Метрополіси, що Варшавські, що Будапештські - ужос 100%... ІМХО, звичанйо


//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
Oleg
лінкцитувати
11
2009-10-01, 16:14
HAnS [10]:
-----------------------
> BKV [9]:
> -----------------------
> > Для нової гілки метро були закуплені вагони в
> > Альстома, наразі проходять обкатку http://www.phototrans.eu/14,356155,0,Alstom_Metropolis_415.html
> -----------------------
> Ви мене звиняйте, але Метрополіси, що
> Варшавські, що Будапештські - ужос 100%... ІМХО, звичанйо
-----------------------
Українскі, зокрема Києвський кращі?


//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
HAnS
лінкцитувати
12
2009-10-02, 15:25

приватне повідомлення

Oleg [11]:
-----------------------
> Українскі, зокрема Києвський кращі?
-----------------------

Ти про крюківця? Так, принаймні ззовні кращі. Хоча це моє ІМХО =)



//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
Serg
лінкцитувати
13
2010-02-02, 02:27
та як на мене, гарні вагончики!


//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
лихвар
лінкцитувати
7
2010-08-14, 12:38
халепа в ЛОндоні :) http://www.24tv.com.ua/news/1/2/41739

Лондон: потяг-утікач за 13 хвилин проїхав 6 станцій без машиніста

У Лондонському метрополітені сталась надзвичайна ситуація — потяг технічного обслуговування без машиніста за 13 хвилин проїхав 6 станцій.

Автоматизований потяг, який технічна служба використовувала для виправлення поломок, несподівано сам почав рух по одній з ліній метро в бік центру міста. Працівники підземки почали терміново "розчищати" шлях для потяга-втікача, попереджаючи пасажирів на станціях і відправляючи пасажирські поїзди на запасні шляхи.

Зупинився некерований поїзд лише ближче до центру міста, в районі станції Warren Street, оскільки після цієї станції шляху починають йти вгору. Після цього складу вдалося взяти під контроль і перемиканням стрілок відправити його до вокзалу Charing Cross.

Уникнути жертв вдалося лише завдяки своєчасним заходам, які прийняли працівники підземки. За словами персоналу лондонського метро, всі 13 хвилин руху некерованого потяга диспетчери були надзвичайно напруженими, оскільки ситуація могла обернутися катастрофою, адже зіткнення з пасажирськими потягами вдалося уникнути практично дивом.

Розпочато розслідування події. Тимчасово у метро припинили використовувати подібні потяги.
BKV
лінкцитувати
14
2010-08-25, 14:31
http://metroblog.ru/post/3349/


//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
HAnS
лінкцитувати
15
2010-08-29, 15:35
BKV [14]:
-----------------------
> http://metroblog.ru/post/3349/
-----------------------

Мдам, весело Альстом погорів))) Зараз була б в КВБЗ адекватна модель + вир. можливості, могли б спробувати скористатися нагодою...


//перенесено з теми "Нові вагони Будапештського метро" //лихвар, 2013-07-18, 20:24
лихвар
лінкцитувати
8
2011-08-06, 23:57
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

2 галерейки з фотками глазґівського метрополітенчику :)
вагони + станції
Гербрандт
лінкцитувати
16
2013-01-25, 15:33
Звідки: Київець, Вкраїна

приватне повідомлення

Давайте складати сюди інфу про всілякі далекі метрополітени, про які нечасто випадає нагода згадувати. Щоправда, якщо який метрополітен сильно "розпухне", то доведеться його виокремлювати...

Отож, подія неординарна: штурм депо Афінського метрополітену поліцаями.

http://uaonline.com.ua/novyny_41774.html

2013-01-25 14:43:40
Андрей Ивлиев
Поліція штурмом взяла депо метрополітену в Афінах


Спецназ грецької поліції вранці в п'ятницю, 25-го грудня, штурмом взяв депо афінського метрополітену, співробітники якого трохи раніше влаштували сидячий страйк, вимагаючи від уряду країни не урізати їхні зарплати.

Поліцейські увірвалися на територію столичного депо, після чого заарештували 10 осіб за опір законним вимогам представників влади. Відзначимо, що в ході розпочатої бійки постраждала одна зі співробітниць афінського метрополітену, її доставили в лікарню.

Працівники столичної підземки оголосили страйк, незважаючи на розпорядження грецького уряду, який забороняє їм покидати роботу. Додамо, що в результаті цього транспортне сполучення в грецькій столиці тиждень було повністю паралізоване.

Уряд країни, у свою чергу, також не в змозі відмовитися від планів щодо серйозного зменшення бюджетних витрат, так як грецькі чиновники підписали відповідне зобов'язання перед іноземними кредиторами, від чиїх рішень зараз і залежить фінансове благополуччя Греції.

Тим часом ситуація з транспортом в Афінах тільки погіршилася: до страйку працівників метрополітену приєдналися їх колеги: залізничники та водії автобусів. Всі бюджетники вимагають збереження заробітних плат на нинішньому рівні.

Згідно з надзвичайним законом, який забороняє страйки співробітників транспортної сфери, учасники таких заходів можуть сісти у в'язницю на строк до п'яти років.

Жителі Афін сприйняли страйк столичних транспортників з різними почуттями: з одного боку народ поділяє обурення співробітників метрополітену, залізниць, водіїв автобусів, а з іншого боку суспільство незадоволене виниклим транспортним колапсом. Відзначимо, що в Афінах і передмістях столиці проживає близько 40% 10-мільйонного населення Греції.

За матеріалами: lenta.ru


//перенесено з теми "Інші метрополітени світу" //лихвар, 2013-07-18, 20:45
лихвар
лінкцитувати
17
2013-01-31, 22:54
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Певно їм подобалось розслаблено працювати, але отримувати зарплатню схожу як в інших країнах за помітно напруженішу працю.. :)

* * *

День відкритих дверей на будівництві нових станцій празького метра http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria/update/6936/rozsirovanie-prazskeho-metra-29-1-2013.html?#1


//перенесено з теми "Інші метрополітени світу" //лихвар, 2013-07-18, 20:45
лихвар
лінкцитувати
18
2013-07-17, 13:42
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

До варшавського метрополітену привезли вже другий потяг Inspiro - фото і відео. Написано, що потяг візся з фабрики "Newag w Nowym Sączu". То повністю польська розробка, чи СП з киось іншим?



//перенесено з теми "Інші метрополітени світу" //лихвар, 2013-07-18, 20:45
HAnS
лінкцитувати
19
2013-07-17, 15:05
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

лихвар [18]:
------------------
> До варшавського метрополітену привезли вже другий потяг
> Inspiro - фото і відео. Написано, що потяг візся з фабрики "Newag w
> Nowym Sączu". То повністю польська розробка, чи СП з киось іншим?
------------------
Firma Siemens zaprezentowała na targach Innotrans w Berlinie pociąg Inspiro, wykonany na zamówienie Metra Warszawskiego.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zajrzyj-do-nowego-pociagu-metra,58527.html


//перенесено з теми "Інші метрополітени світу" //лихвар, 2013-07-18, 20:45
лихвар
лінкцитувати
20
2013-07-18, 20:55
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

В рамках перманентного процесу пакращення зі зменшення ентропії на форумі, вирішено об’єднати три невеликі і схожі теми про метро в світі ("Британські метрополітени", "Нові вагони Будапештського метро" і "Інші метрополітени світу") в одну загальну - "Метрополітени світу".

* * *

І щоб це не був просто технічний пост, цікавий фоторепортаж про сучасне автоматизоване метро в столиці Данії - Копенгагені http://metroblog.ru/post/4371/ .
Андрій Д
лінкцитувати
21
2014-11-30, 09:26
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

В нас форум український. Але мені дуже сподобались історичні фотографії з-за океану.

http://novosti-n.org/ukraine/read/76472.html



//перенесено з теми "Дніпропетровськ, метрополітен" //лихвар, 2014-11-30, 11:45
Андрій Д
лінкцитувати
22
2015-05-29, 20:42
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

http://zaxid.net/news/showNews.do?ukrayintsi_zbuduyut_metropoliten_dlya_turkmenistanu&objectId=1353190

Українці збудують метрополітен для Туркменістану
HAnS
лінкцитувати
23
2015-05-30, 12:13
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Ц еще не збудують, це тіки презентація... Конкурсу то ще не було, як я зрозумів
Dogma
лінкцитувати
25
2016-11-09, 00:48

◂◂1▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS