галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
На початку літа-2018 планується поїздку на тролейбусі Škoda 21TrACI у Чернівцях, пропозиції та побажання прохання писати сюди.
Пошук Тема: Київ – трамвай   en  ua  ru

◂◂1234▸▸
показати всі
Sturm
лінкцитувати
1
2010-04-03, 00:52
Щось ця тема тут не освітлена ще, то я почну :)

Сьогодні ставили відбійник на перегоні Польова - Індустріальна. Також демонтують стовпи майбутньої огорожі, пошкоджені ДТПістами. Сподіваюся, що їх замінять на нові, чи хоча б повирівнюють старі :)
Sturm
лінкцитувати
2
2010-04-15, 13:51
На Гарматній (поблизу) щось робили з люками кілька роботяг, на ГС та на ІЛ стояли роботяги з теодолітами. На ГС щось чи то завантажували, чи то вивантажували біля "бази"
Sturm
лінкцитувати
3
2010-04-16, 12:05
На перегоні ПФ - Політехнічна ставлять огорожу
Sturm
лінкцитувати
4
2010-04-16, 23:53
Anton Re: [18718] [Ответить]
[18723] 2010-04-16 19:59 Также открыто движение и по правобережному скоростному - вагон-вышка контактной сети сегодня подвешивал провода на станции "Ромена Роллана".

http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2262&ft=1&s=nd&fm=18705&lm=18724#s-18724
HAnS
лінкцитувати
5
2010-04-17, 18:14
ст. Ромена Роллана

http://transphoto.ru/photo/293093/
Sturm
лінкцитувати
6
2010-04-17, 21:30
Сьогодні трохи пофоткав реконструкцію (фото до 1 Мб, вибачте за якість, фоткав під дощем).


Ст. "Кільцева Дорога":
Будівництво станції. Контактна мережа з першої (тієї що біля платформи) колії тимчасово перенесена на другу колію
www.picatom.com www.picatom.com

З іншого боку:
www.picatom.com www.picatom.com

Ст. "Ромена Ролана":
Над пішохідним переходом також буде накриття:
www.picatom.com www.picatom.com

Власне станція:
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com

Ст. "Гната Юри":
Пішохідний місток офіційно ще закритий:
www.picatom.com
Але ним вже активно користуються :)

Ще місток:
www.picatom.com www.picatom.com

Види з моста:
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com
Ходять чутки, що крайня права колія на останньому фото не вписується в габарит :)

Ст. "Сім'ї Сосніних":
Накриття над входом у перехід:
www.picatom.com

На опорах контактної мережі встановили ліхтарі:
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com

На перегоні СС-ГЮ кладуть плитку.
На РР теж йдуть роботи.

HAnS
лінкцитувати
7
2010-04-17, 21:36
Дякую за хороший звіт :) То все виглядатиме прикольно)
d3fai13r
лінкцитувати
8
2010-04-18, 05:40
Sturm дякую за звіт. А взагалі до літа закінчити встигнуть чи ні?
Sturm
лінкцитувати
9
2010-04-18, 10:09
В об"їзд може навіть на день Києва запустять. А от коли зроблять повністю - невідомо. Станціїї не готові
Sturm
лінкцитувати
10
2010-04-18, 10:13
Плюс на Індустріальному шляхопроводі не вкладені колії, плюс на перегоні "Площа Перемоги - Повітрофлотська" колії не з"єднані...
Sturm
лінкцитувати
11
2010-04-21, 21:31
На перегоні ІЛ-СС колія у бік депо вже відбаластована. Залишилася друга колія.

На перегоні СС-ГЮ активно кладуть плитку.

На Індустріальній помічена купа свіжого піску та баласту.
лихвар
лінкцитувати
12
2010-04-21, 23:23
нагадайте, коли має бути день "Д" (тобто день києва) ?
HAnS
лінкцитувати
13
2010-04-21, 23:28
Останні вихідні травня
Sturm
лінкцитувати
14
2010-05-02, 21:51
Сьогодні теж працювали але не ударними темпами. Між вул.Зодчих та вул. Жолудєва сильно провисає КМ у бік центру
лихвар
лінкцитувати
15
2010-05-05, 23:28
коли вертався з Харкова, то бачив з вікна "цуга" як осіб в оранжевому колупались трохи ;) , це був ранок понеділка.
Sturm
лінкцитувати
16
2010-05-08, 19:15
Почали встановлювати "шумку" від ст. Сім"ї Сосніних у бік ст. Гната Юри.
*шумка = шумопоглинаючий екран :)

На шляхопроводі над зал.ст. Борщагівка встановили опори КМ.

Також, незважаючи на негоду, варять стики далі, у бік ст. Гната Юри. Поставили палатку (тент) на кшталт ринкових і варять :)

На трикутнику (Гната Юри) теж щось робили, але не дуже зрозуміло що саме
Sturm
лінкцитувати
18
2010-05-18, 21:37
18.05.2010
(всі фото до 700 Кб)

Станція "Сім'ї Сосніних"

Шумопоглинаючий екран вже дотягли до прохідної заводу "Сатурн"
На стовпах почепили тимчасові кріплення КМ:
www.picatom.com

На самій станції працюють, ЯТР оформлення закінчують:
www.picatom.com

Термокомпенсаційні вставки так і не встановили:
www.picatom.com

Нові сходи у підземний перехід:
www.picatom.com

Колії продовжують вирівнювати, як завжди вручну :(
www.picatom.comwww.picatom.com

На шляхопроводі тепер також будуть стовпи КМ. На цьому стовпі видно тимчасову розтяжку-кріплення КМ:
www.picatom.com

Offtop
5304 живіший всіх живих :)
www.picatom.com
End Offop

До цього місця дотягли КМ на тимчасових кріпленнях:
www.picatom.com www.picatom.com

Нова КМ на тимчасових кріпленнях:
www.picatom.com

На дорозі зняли верхній шар асфальту. Може заодно і її відремонтують? ;)
www.picatom.com

Біля "Київтрансгазу" помічені плити, явно залізничного походження. Виправте, якщо помиляюся.
www.picatom.com www.picatom.com

Поблизу розвантажували фуру з плитами:
[www.picatom.com www.picatom.com

На місце колишньої тимчасової зупинки "Бульвар Івана Лепсе" привезли б/в плити, НЯЗ там знову буде тимчасова зупинка:
www.picatom.com

Хоппер тепер самотній:
www.picatom.com

Станція "Івана Лепсе"

Нову КМ тимчасово прикріпили до шляхопроводу:
www.picatom.com

Купу баласту розрівнювали, не дуже збагнув для чого. Влаштують доріжку з плит для виходу у підземний перехід?
www.picatom.com
HAnS
лінкцитувати
19
2010-05-19, 11:54
Sturm [18]:
-----------------------
> Біля "Київтрансгазу" помічені плити, явно залізничного походження.
> Виправте, якщо помиляюся.
-----------------------

Данке за звіт))
А плити дійсно залізничні, на таких самих лежить колія, яка забезпечує прямий вихід з Фастівського напрямку на Шепетівку в об’їзд Козятина.
лихвар
лінкцитувати
20
2010-06-30, 17:44
черговий скандал.. http://gazeta.ua/index.php?id=345383

Швидкісний трамвай курсуватиме по бракованих рейках
30.06.2010 17:15

Рейки, які будівельники використовують для прокладання лінії швидкісного трамваю з центру до Борщагівки, - промисловий брак.

За словами президента транспортної компанії Trans Road Group, яка займається дослідженнями в області залізничних перевезень Ігоря Бучко, кожна рейка має своє маркування, за яким можна визначити, до якого сорту віна належить.

"Залежно від категорії зріз рейки офарблюють у різні кольори. Наприклад, рейки 1-го сорту позначають зеленим. Такі кладуть на лінії для пасажирського потоку потягів. Якщо на зрізі червона фарба, це - 2-й сорт, для дизельних перевезень, де швидкість нижча. Ну і, нарешті, синім маркуванням позначають промисловий брак. Саме такі рейки укладали для нашого швидкісного трамваю. У цьому може переконатися кожен, хто здатний відрізнити червоний колір від синього", - сказав Бучко.

Ще один показник бракованих рейок - їхня довжина. Для швидкісного трамвая укладали рейки марки Р-65, які випускаються винятково по 12 і 24 метри.

Якщо рейка бракується, її ріжуть на 6-метрові шматки, на зрізі ставлять синю позначку і відправляють на промислові підприємства, де по них їздять дрезини і товарні вагони зі швидкістю не більше 15 км/година.

Лінія столичного швидкісного трамваю складається з 6-метрових шматків, а, як відомо, керівництво "Київпастрансу" обіцяло, що трамвай розганятиметься до 80 км на годину.

За словами заступника директора Науково-дослідного конструкторсько-технологічного інституту міського господарства Леоніда Збарського, прокладені рейки не пристосовані для швидкісної лінії.

"Через те, що це швидкісна лінія, рейки повинні бути звареними між собою. Але за своєю довжиною і конструкцією вони призначені винятково для збірки, а не для зварювання. Для цього в них є спеціальні отвори для болтів, це значно знижує їхню міцність", - сказав Збарський.

У кресленні швидкісного трамваю зазначено, що на будівництві використовуються рейки Р-65 згідно Дст 8161-75, однак цей ДСТ був розроблений в 1974 році і відмінний у нашій країні в 2004 році. На його місце введений новий - ДСТУ 4344.

Як відомо, раніше низку запитань викликало кріплення "ІМЕТ", яке повинне міцно утримувати рейки на швидкісній лінії.

За словами Бучка, ці кріплення - справжнісінький фальсифікат, який може накоїти лиха в Києві.

"Можу з усією відповідальністю заявити, що ці кріплення рейки не втримають! Але і це ще не все, їхній гарантійний термін усього лише два роки. Отже, коли трамвай поставлять на рейки, весь шлях потрібно буде замінити, адже будівництво вже йде більше двох років", - сказав Бучко.

Згодний з думкою свого колеги й один із самих авторитетних транспортників країни Леонід Збарський. На думку вченого, якщо адміністрація зважиться зробити запуск лінії, катастрофа неминуча.

"Кріплення "ІМЕТ" - аналог розробки 70-х років. Воно давно зняте з виробництва. Але підприємство "Механіка", яке постачає на лінію ці кріплення, вчинило недобросовісно. Там взяли англійський патент 1973 року й одержали патент український 2009 року. Причому навіть картинки ніхто змінювати не став. Просто перемалювали їх один до одного. Те, що цю конструкцію не можна застосовувати в такому виді, це точно. Адже по лінії трамвай ще не ходив, а кріплення вже розвалюються", - сказав Збарський.
HAnS
лінкцитувати
21
2010-06-30, 18:21
Стоп-стоп, як мінімум про 6-метрові шматки брехня, принаймні на першій пусковій ділянці.
лихвар
лінкцитувати
22
2010-07-18, 22:13
сьогодні сюжет про реконструкцію швидкісного був першим в підсумковому випуску ТСН :)
http://tsn.ua/ukrayina/eksperti-zabrakuvali-koliyi-shvidkisnogo-stolichnogo-tramvayu.html
Sturm
лінкцитувати
23
2010-08-21, 15:53
Встановлюють опори КМ на пергоні Польова-Індустріальна, там же приготували матеріали для встановлення огорожі.
На перегонах Індустріальна - Гарматна та Польова - Політехнічна вкладають плити для майбутньої шумоізоляції.
На Індустіальній розбирають старі станційні павільйони.

В цілому робота йде, але не дуже "активно". Станції "Площа Перемоги", "Повітрофлотська", "Політехнічна", "Польова", "Гарматна", "Героїв Севастополя" ніхто не чіпав, таки будуть робити після пуску. В основному займаються коліями.
лихвар
лінкцитувати
24
2010-08-23, 13:25
Sturm [23]:
-----------------------
> старі станційні павільйони. В цілому робота йде,
> але не дуже "активно". Станції "Площа Перемоги", "Повітрофлотська",
> "Політехнічна", "Польова", "Гарматна", "Героїв Севастополя" ніхто не чіпав,
> таки будуть робити після пуску. В основному займаються
> коліями.
-----------------------
тобто в середній частині швидкісного на Покрову буде діючою максиму одна "Індустріальна", я правильно зрозумів?
HAnS
лінкцитувати
25
2010-08-25, 14:17
1. Розібрали тимчасовий з'їзд на Т14.
2. На індустріальній лежать плити для безшпалки.
Sturm
лінкцитувати
26
2010-08-25, 22:07
лихвар [24]:
-----------------------
> тобто в середній частині швидкісного на Покрову
> буде діючою максиму одна "Індустріальна", я правильно зрозумів?
-----------------------

Виходить що так :(

◂◂1234▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS