галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Івано-Франківська обл. – Калуш, Коломия,..   en  ua  ru

◂◂1234▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
21
2009-02-14, 18:37
не про Фрнаківськ, але відносно недалеко :)
кинули мені сьогодні один цікавий лінк зі старими фотками і листівками, там було ось таке:

що за колія була на Ринковій площі в Коломиї?..
-----------------------
повідомлення 21-30 перенесені з теми "Івано-Франківськ" // лихвар
tvs.vitalik
лінкцитувати
22
2009-02-14, 18:57
п.с. завтра розповім за Коломию... (зараз поспішаю) ))
HAnS
лінкцитувати
23
2009-02-14, 18:58
лихвар [21]:
-----------------------
> не про Фрнаківськ, але відносно недалеко :) кинули
> мені сьогодні один цікавий лінк зі старими фотками
> і листівками, там було ось таке: що
> за колія була на Ринковій площі в Коломиї?..
-----------------------

То залізнична гілка. Куди йшла - не знаю, але в музеї Коломиї на це фото я теж звернув увагу і запитався у екскурсовода...
tvs.vitalik
лінкцитувати
24
2009-02-15, 15:50
Про Коломию:
У пам’яті старожилів, а ще у численних фотознімках збереглися спогади про Коломию як про місто, через центр якого проходила залізниця. Вона проіснувала вісім десятиліть: від 1887 до 1968 року. Лінія вузькоколійки тяглася від залізничного вокзалу, через центр Коломиї (повз саму ратушу), до річки Прут. Потяг, переїхавши мостом, повертав праворуч. Подолавши з десяток кілометрів, він гальмував у селі Слобода, в урочищі Ропа, де видобували нафту. Цю локальну залізницю («локальку») будували англійські інженери, які перед тим споруджували подібні залізниці в Індії та інших британських колоніях. Нею возили не лише нафту-сирець, а й пасажирів. Ще й нині збереглися соковиті оповіді про те, як містом їхав паротяг, гуркочучи так, що здригалися всі довколишні будівлі, і викидаючи клапті густої масної сажі, яка обсідала все довкола, в тому числі і стіни ратуші. Неподалік ратуші була зупинка: машиніст ішов пити гальбу бочкового пива, яким торгували на ринку, а тим часом пасажири (здебільшого селяни з довколишніх сіл, які приїздили торгувати) всідалися у потяг, щоби добратися додому.
лихвар
лінкцитувати
25
2009-02-27, 20:27
знову Коломия :)
натрапив на наступне ( http://forum.tr.ru/read.php?1,506254,page=3 )

_Ярополк_ 19.10.2008 17:00

Значит, повторяю снова. Видимо уже забыли:
___1863 конка - Санкт-Петербург закрыта 1917
. . .
___1881 паровой - Одесса (Украина) закрыт 1912
. . .
1. 1892.06.13 Киев (Украина)
. . .
С 1940 года вошли в состав Украины:
1884 паровой - Коломыя (Украина) закрыта 1944



привид коломийського трамваю блукає інтернетом.. ))
можливо на тій гілці було якесь приміське пасажирське сполучення до завершення 2СВ?
лихвар
лінкцитувати
26
2009-02-27, 22:37
поспілкувався на цю тему ще з Maxy - мої припущення чимось нагадують його резюме, це було щось на зразок Localbahn (приміська залізниця).
ще інформація є тут, з фотками :) http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=7024.msg93142#msg93142
лихвар
лінкцитувати
27
2009-03-06, 01:09
ще один цікавий момент до історії транспорту на Прикарпатті :
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2000&ft=1&s=nd&fm=3685&lm=3685#s-3685

Palmer (Севастополь) Исторические факты. Год 1979. ПС [3685] 2009-03-05 20:14
* 19.03 В связи с утверждением актов на списание ПС ЗиУ-5 в количестве 6 единиц и передачей их Калушскому заводу коммунального оборудования Львовской области с 01.02 считать списанными №№ 1305,1309,1311,1314,1317,1320.
/Гм, и зачем понадобилось списанные в такую даль везти?.. А самое-то интересное, что область это Ивано-Франковская! ;-) Неужто так запутывают следы перебивок? :-?/



п.с.в світлі цього - ніхто не буває в Калуші?)
спробую співробітника загітувати (у нього там родичі :))
tvs.vitalik
лінкцитувати
28
2009-03-08, 13:32
Планую поїздку в Калуш, якщо вдасться, десь на 19.03. Хоча за ЗиУ-5 навряд щось дізнаюсь...
лихвар
лінкцитувати
29
2009-03-10, 18:48
Калуш досить непогано видно на гугл-землі, якби знати де той завод є / був..
tvs.vitalik
лінкцитувати
30
2009-03-10, 19:06
лихвар [29]:
-----------------------
> Калуш досить
> непогано видно на гугл-землі, якби знати де той
> завод є / був..
-----------------------

Завод на північному-заході від Калуша, там де "білі хмарки" на гугл-карті ). Ще там на виїзді з міста видно автопарк з автобусами... (вул Б. Хмельницького)
tvs.vitalik
лінкцитувати
1
2009-06-11, 17:54
Тут буде інформація з міст Івано-Франківської області, де є міський транспорт.
tvs.vitalik
лінкцитувати
2
2009-06-11, 18:51
Вчора мені вдалося відвідати місто Калуш.
Міста у транспортному відношенні за останні 5 років змінилося дуже помітно - з колись майже повністю автобусного міста воно перетворилося на місто, де тепер домінують маршрутки (крім промислового району).
Всього в місті діє 5 маршрутів маршрутних таксі, а саме:
№1 ПТУ-Вокзал (випуск десь 10-12 машин);
№2 ПТУ-Хотінь (2 маршрутки);
№3 ПТУ-Загір'я (2 маршрутки);
№6 ПТУ-Лікарня (5-6);
№8 ПТУ-Височанка (1-2).
Їздять в основному Еталони та Iveco.

А тепер про автобуси:
На вокзалі зустрів от-таке чудо:
www.picatom.com - маршрут №1 (Вокзал - ПТУ) - єдиний автобус на цьому маршруті. А в 2004 були 2 Ікаруси.
п.с. Дороги бажають кращого в Калуші...
Далі, вже поближче до центру, зустрів 3 ЛіАЗи (нажаль не встиг одразу сфоткати 2 - не сподівався, що їхатимуть з інтервалом 2хв)
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com одразу трапився такий автобус (перший Ікарус, який я побачив в Калуші).
www.picatom.com - я вже навіть засумнівався, що в Калуші ще є "гармошки"...
Я дійшов до кінцевої "Технікум", де в 2004 році бачив 4 280-х Ікаруси та ЛіАЗ 677. Але їх там вже не було, зате з'явилося інше чудо:
www.picatom.com www.picatom.com - автобус з 2-го автопарку, який обслуговує маршрути, що їздять в промзону (маршрут "Технікум-Хімзавод" - колись мав номер 10, тепер номера не помітив)
На кінцевій "ПТУ" нарешті помітив те, чого я так очікував:
www.picatom.com www.picatom.com - стояв на перерві (маршрут №6 ПТУ-Лікарня) - це вже автобус з автопарку №1. Стан автобуса дуже хороший.
Далі моя дорога пролягла до 2-го автопарку. Підібратися і щось гарно сфоткати було тяжко, тому тільки кілька фоток, які не дуже вийшли:
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com
На останніх 2-х фотках поблизу автопарку автобус ЛАЗ 52523 на відпочинку (їздить по маршруту "Технікум - Олефіновий завод").

За браком часу відкладаю іншу частину свого "фоторепортажу" на пізніше...
tvs.vitalik
лінкцитувати
3
2009-06-15, 19:42
Нарешті продовжую...
Повертаючись від 2-го автопарку знову бачив на кінцевій "ПТУ" 280-го, який все ще стояв, а також стояла "Шкода" (та, що на 1-й фотці) навпроти Ікаруса.
Поближче до кінцевої "Технікум" помітив 260-й Ікарус:
www.picatom.com www.picatom.com - маршрут №2 "Технікум-Управління"
Далі моя дорога пролягла повз, як я зрозумів, пожежну службу:
www.picatom.com
Далі 30 хвилин ходу "від цивілізації" і я біля 1-го автопарку. Нажаль нічого цікавого не побачив:
www.picatom.com www.picatom.com - табличці вже хто-зна скільки років. (Хоча маршрути 17 і 18 з'явилися недавно - НЯЗ для вечірньої розвозки працівників автопарку).
Далі "почалапав" до центру міста. Зустрів таку стару-добру штуку :)
www.picatom.com і вже знайомий Ікарус на маршруті: www.picatom.com
Пройшов повз досить цікавий бульвар Незалежності - зроблено досить цікаво, якщо звернути увагу на організацію дорожнього руху (аж 3 роздільні "зелені зони"!!!):
www.picatom.com www.picatom.com
Центр міста на архітектуру дуже бідний:
www.picatom.com www.picatom.com
Вхід в міський парк: www.picatom.com
Далі я вирішив знову повернутися до кінцевої "Технікум" і не прогадав :)
Якраз з кінцевої відправився ЛіАЗ до Хімзаводу та 260-й (той, що був на попередніх фотках) по маршруту №2 до кінцевої "Управління" (так і не зрозумів де така кінцева...), і тут з іншої сторони на кінцеву приїхав інший автобус по маршруту №2: www.picatom.com - заледве встиг сфоткати, бо перебігав на іншу сторону. Потім задумався, навіщо ж я перебігав, якщо він всерівно розвернувся б на кільці і повернувся з іншої сторони..., проте виявилося, що я правильно зробив, бо за хвилину приїхав 280-й Ікарус по маршруту №8 "ПТУ-Височанка", на який я і сів... :)

To be continued... :)
RVR
лінкцитувати
4
2009-06-16, 17:46
Хоцу дузе в Калуш !!!!

Вже там років 7-8 не був. Щоправда поїжджав проїздом чернівецьким поїздом вночі...
Ще 7 років тому там домінували Ікаруси і ЛАЗи (?)
Дещо доповню до фото...

<< одразу трапився такий автобус (перший Ікарус, який я побачив в Калуші).

- цей іноді до Тернополя потикається.

<<Я дійшов до кінцевої "Технікум", де в 2004 році бачив 4 280-х Ікаруси та ЛіАЗ 677. Але їх там вже не було, зате з'явилося інше чудо:

- це не чудо, а унікум !!! Можливо, це єдина "Сетра" - "гармошка" в Україні! До речі, у Польщі такі "Сетри" теж є рідкістю, що там є б/вшні автобуси зі всього ЄС..!

тояв на перерві (маршрут №6 ПТУ-Лікарня) - це вже автобус з автопарку №1. Стан автобуса дуже хороший.

- напевно єдиний в Західній Україні діючий ІК-280 із двостулковими дверима!

<<тут з іншої сторони на кінцеву приїхав інший автобус по маршруту №2: - заледве встиг сфоткати

- ще один унікум для українських реалій: Двосалонний "Неоплан" - та ще й напівнизькопольний !!! Калушу великий респект!

Взагалі, в останні роки Калуш став процвітаючим містом. А для мене він взагалі став відкриттям, особливо в автобусному плані.
п.с. Ось де треба шукати "євротранспорт" !!!

RVR
лінкцитувати
5
2009-06-16, 17:46
Щоправда поїжджав проїздом чернівецьким поїздом вночі....торік
tvs.vitalik
лінкцитувати
6
2009-06-16, 19:08
І третя частина :)
Перед тим, як сів на 280-й, встиг ще сфоткати ЛіАЗ: www.picatom.com
Заповненість "гармошки" була невелика впродовж всієї поїздки до найвищої точки Калуша, але завжди то виходили, то заходили пасажири.
www.picatom.com - сам салон досить охайний, всі світильники на своєму місці.
Я вийшов на найвищій точці Калуша, автобус поїхав далі до кінцевої. Я зробив кілька фоток:
www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com www.picatom.com
А ось і мій автобус вертається з кінцевої "Височанка":
www.picatom.com
Пасажирів трохи побільшало:
www.picatom.com - платних пасажирів на цей момент було 14 - вирахував по білетиках :)
Кондуктор розповіла, що оборот по маршруту 6 та 8 - 50 хв, і автобуси часто не встигають (наприклад, виміряв по карті відстань маршруту №6 - 19км - проїхати за 50хв тяжко, але автобуси справляються.. :) )
Також дізнався, що 280-й на "вісімці" досить часто виручає, бо перед ним вже не раз ламався "Еталон" і всі пасажири переходили до Ікаруса. Також часто не всі бажаючі влізають до автобуса, бо інколи дехто з "городників" полюбляє возити мішки картоплі, буряків... ;))
Доїхав я до зупинки "Технікум"; мені ще лишалося кілька хвилин у Калуші, бо мав їхати до Франика... І тут почалося:
1. Спочатку почав накрапати дощ :)
2. Потім приїхав "Неоплан" по маршруту №2: www.picatom.com
3. Через хвилину ЛіАЗ від Хімзаводу: www.picatom.com
4. Ще черех хвилину інший ЛіАЗ від Хімзаводу: www.picatom.com www.picatom.com
5. За ним автобус "Шкода" - я подумав, що маршрут №1, але виявилося, що ще такий автобус на маршруті №8: www.picatom.com
6. Черех хвилину "ЧУДО" від Хімзаводу :)) www.picatom.com
7. За ним Ікарус 280-й по маршруту №6: www.picatom.com www.picatom.com

Потім ще зробив таку фотку: www.picatom.com та ЛіАЗ "крупним планом" www.picatom.com

Після того нашвидкоруч доїв свою булочку, запив водою; зняв з руки парасолю та фотік і, заховавши їх в рюкзак, побіг на автостанцію... з надією, що ще обов'язково вернуся до Калуша... :)

Подорож 10 червня 2009 року в місто Калуш.
Надіюся, що не було нудно при перечитуванні :)))
tvs.vitalik
лінкцитувати
7
2009-06-16, 19:10
RVR [5]:
-----------------------
> Хоцу дузе в Калуш !!!!
-----------------------

Я також обов'язково маю з'їздити в Калуш, бо обіцяв зробити кілька фоток для кондуктора.. )))
tvs.vitalik
лінкцитувати
8
2009-06-16, 19:15
Ще напшу таке:
Випуски:
№1 ПТУ-Вокзал - 1 "Шкода";
№2 Технікум - Управління - 1 "Неоплан" + 1 260-й Ікарус + 1 ЛіАЗ;
№6 ПТУ - Лікарня - 1 280-й Ікарус;
№8 ПТУ - Височанка - 1 280-й Ікарус + 1 "Шкода";
Маршрут "Технікум - Хімзавод" - 1 "Сетра" + 2 ЛіАЗи + 2 ЛАЗи;
Маршрут "Технікум - Олефіновий завод" - 1 ЛАЗ 52522...
Це, принаймні, те, що бачив на маршрутах.. Але крім того ще було і в автопарку автобуси, тож думаю їздить ще щось. (Особливо багато автобусів певно зранку.. :) )
LIS
лінкцитувати
9
2009-06-17, 07:05
tvs.vitalik [8]:
-----------------------
> Маршрут "Технікум - Олефіновий завод" - 1 ЛАЗ 52522...
-----------------------
Класно, в Калуші є мої улюблені тролейбуси 52522 :)
HAnS
лінкцитувати
10
2009-06-17, 10:30
RVR [5]:
-----------------------
> Можливо, це єдина
> "Сетра" - "гармошка" в Україні!
-----------------------

Єдина цієї моделі - можливо :) Але не єдина Зетра-гармошка - факт :)

www.picatom.com

RVR [5]:
-----------------------
> Двосалонний
> "Неоплан" - та ще й напівнизькопольний !!!
-----------------------

Маю великі підозри, що він не напівнизькопідлоговик, а повністю. Принаймні одинарні машини, із яких МАЗ-101 робили, мали 100% низької підлоги, як і сам МАЗ-101. Це вже потім 101 спростили до 103 із частково низькою підлогою :)
RVR
лінкцитувати
11
2009-06-17, 12:50
> Двосалонний
> "Неоплан" - та ще й напівнизькопольний !!!
----------------------- Маю великі підозри, що він не напівнизькопідлоговик, а повністю. Принаймні одинарні машини, із яких МАЗ-101 робили, мали 100% низької підлоги, як і сам МАЗ-101. Це вже потім 101 спростили до 103 із частково низькою підлогою :)


- наскільки я памятаю польські Неоплани, то там низькопольна лише передня площадка до середніх дверей, далі висока підлога... Однак, на 100 % у цьому не впевнений..!

До Віталіка:

Напиши вже шось про Коломию, бо також мені цікаво...
HAnS
лінкцитувати
12
2009-06-17, 13:17
RVR, чому ти принципово не користуєшся кнопкою "цитувати"?)
лихвар
лінкцитувати
13
2009-06-17, 13:53
RVR [11]:
-----------------------
> До Віталіка: Напиши вже шось про Коломию, бо також мені цікаво...
-----------------------
про Коломию було трохи постів у франківській темі (будуть перенесені до цієї теми при появі відповідного механізму в модерувані :) )
tvs.vitalik
лінкцитувати
14
2009-06-17, 14:29
LIS [9]:
-----------------------
> tvs.vitalik [8]:
> -----------------------
> >Маршрут "Технікум - Олефіновий завод" - 1
> ЛАЗ 52522... -----------------------
> Класно, в Калуші є мої улюблені тролейбуси 52522 :)
-----------------------

Ой.. :))) звісно, трішки інша цифра..)))
tvs.vitalik
лінкцитувати
15
2009-06-17, 14:29
HAnS [10]:
-----------------------
> > Двосалонний > "Неоплан" - та ще
> й напівнизькопольний !!! -----------------------
> Маю великі підозри, що він не
> напівнизькопідлоговик, а повністю. Принаймні одинарні машини, із яких
> МАЗ-101 робили, мали 100% низької підлоги, як і
> сам МАЗ-101. Це вже потім 101 спростили до
> 103 із частково низькою підлогою :)
-----------------------

Здається, все-таки напівнизькопольний...

◂◂1234▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS