галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Сертифікати на електротранспорт   en  ua  ru

◂◂1▸▸
показати всі
Santehnik
лінкцитувати
1
2015-10-23, 16:22
У зв'язку з тим що в нас це почали трохи розсекречувати (але в дуже кривому форматі, тому інформація може бути неправильно дешифрована, або неповна), розпочну нову тему, де буду публікувати сертифікати на продукцію що в нас випускають, а також детальний опис з них.

Зміст:
Богдан
Богдан Т70110
Богдан Т70117 + pdf + pdf (2015)
Богдан Т80110
Богдан Т90110

Електрон
Електрон Т191
Електрон E191

ЛАЗ
ЛАЗ Е183
ЛАЗ E301 + pdf

Еталон
Еталон Т12110 + pdf

Дніпро
Дніпро T103 (pdf)


Інше:
Комплект для модернізації вагонів метро
Santehnik
лінкцитувати
2
2015-10-23, 16:23
№ Сертифіката UA 1.021.0047933-15
Бланк ВГ331456
дія з 15.07.2015
дія по 14.07.2016
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ ВЕЛИКОЇ МIСТКОСТI ЕЛЕКТРОН МОДЕЛI Т191 ТА ЇХ МОДИФIКАЦIЇ, НОВI, КЛАС I, КАТЕГОРIЇ М3 (ЗАГАЛЬНО-ТЕХНIЧНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗГIДНО ДОДАТКУ)
Виробник ТЗОВ 'СП 'ЕЛЕКТРОНТРАНС', М. ЛЬВIВ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 311, КОД ЄДРПОУ 37965405

Детальний опис:
Марка КТЗ ЕЛЕКТРОН
Модель КТЗ Т191 та модифiкацiї

Колiсна формула/ведучi колеса 4*2/задньої осi
Схема компоновки КТЗ розташування двигуна - в задньому звисi, змiщений до лiвої боковини
Тип кузова/кiлькiсть дверей вагонного типу, несучий, одноповер-ховий, закритий, зварний, металевий з використанням пластикових панелей/в правiй боковинi троє службових дверей з електропневматичним урухомником (в передньому звисi - задня стулка переднiх двостулкових дверей, в базi та в задньому висi - двостулковi)

Сидiння (виробник) СП А-470, СП ГАЛАВТОМЕТ, або СПН-4.6830010, ВЕЕМ
Кiлькiсть мiсць
Загальна-106, для сидiння-34+1 водiя

Габаритнi розмiри, мм:
- довжина 12100 (12880 - iз струмоприймачами)
- ширина 2550
- висота 3500

Колiсна база, мм 5880
Колiя, мм:
- передньої осi 2160
- задньої осi 1890

Порожня маса в спорядженому станi, кг 11400
Технiчно припустима максимальна маса, кг 18600

Розподiл технiчно припустимої максимальної маси, кг
- на передню вiсь 7100
- на ведучу вiсь 11500

Двигун:
ДТА-2У1 або АД-903У1
- тип: асинхронний
- максимальна потужнiсть, кВт 180
- обертовий момент, номiнальний, Нм 1160
- частота обертання номiнальна/максимальна, об/хв. 1500/4000

Система управлiння тяговим двигуном транзисторна, IGBT,
Т19101 - ПТАД-202М-180-129 ЧЕРГОС
Т19102 - ENI-ZNT200 ENIKA
Т19103 - SBU 20 CEGELEC


Компресорний агрегат: СБ4-LBB50.601
- двигун Асинхронний, 4*400 В
- потужнiсть, кВт 4,0
- продуктивнiсть, л/хв 450 при тиску 0,9 МПа
- тип компресора поршневий

Блок пониження радiоперешкод
Т19101 - ЧС4.750.058/2 ЧЕРГОС
Т19102 - ENI-ZNT200 ENIKA
Т19103 - SKYTR 250-1 CEGELEC

Обмежувач перенапруги POLIM C 1.0 ND
Автоматичний вимикач
Т19101 - ВБ-7 ЧЕРГОС
Т19102 - ENI-ZNT200 ENIKA
Т19103 - лiнiйнi контактори КТК 4-10 та запобiжники P50V16S 400A aR CEGELEC
Контактори КТК 1-10

Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В:
- прилад контролю струму витоку ПКI-550 (Україна)
Прилад контролю опору вторинних iзоляцiй в колах 550В ПКВI-1-4 (Україна)
Прилад контролю опору iзоляцiй в колах 3*380В ПКI-380-02 (Україна)

Перетворювач статичний
Т19101 - БПН-215 ЧЕРГОС
Т19102 - ENI-ZNT200 ENIKA
Т19103 - PMU 20 CEGELEC

Струмоприймачi СП1, IНТЕРПЕТ

Система керування та дiагностики на базi технологiї CAN
Т19101 - CAN ЧЕРГОС
Т19102 - CAN ЕЛЕКТРОН

Агрегат гiдропiдсилювача керма: Т1030-00.08.01.100, ЭТОН або PZ3Е-10-2-2- SLg100L-4B
- двигун Г-732, постiйного струму, 24В або SLg100L-4B,змiнного струму 380В
- насос PARKER PGP511А0110 або PZ3-10/20-2-2
- продуктивнiсть, л/хв 16
- тиск, МПа 14

Трансмiсiя:
Карданна передача одноланкова, вiдкритого типу, з механiзмом змiни довжини
Передавальне число ведучого моста 9,82
Пiдвiска:
- передньої осi незалежна, пневматична з двоважiльними напрямними пристроями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та регулятором положення кузова
- задньої осi залежна, пневматична зi штанговим напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова

Рульове управлiння
рульовий механiзм - iнтегральний з гiдро пiдсилювачем;
рульова колонка - регульована за кутом нахилу та по висотi

Гальмiвнi системи:
- робоча пневматична, двоконтурна з системою ABS, гальмiвнi механiзми всiх колiс - дисковi, з автоматичним регулюванням зазору мiж гальмiвними накладками i диском
- запасна один з контурiв робочої гальмiвної системи - стоянкова механiчний привод гальмiвних механiзмiв колiс ведучого моста вiд пружинних енерго-акумуляторiв з пневматичним управлiнням
- допомiжна електродинамiчне гальмування як функцiя тягового електродвигуна

Колеса (диски):
- тип, розмiр сталевi, зварнi 8,25х22,5
Шини: - тип, розмiр, iндекс вантажопiдйомностi, категорiя швидкостi
безкамернi, 275/70R22,5 152/148Е
Santehnik
лінкцитувати
3
2015-10-23, 16:45
№ Сертифіката UA 1.009.0063455-15
Бланк ВГ339444
дія з 25.08.2015
дія по 24.08.2016
Продукція ТРОЛЕЙБУС ЕТАЛОН Т12110 (КЛАС I) (ПЕРЕЛIК ЗАГАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗГIДНО З ДОДАТКОМ А НА 3 БЛАНКАХ)
Виробник ПРИВАТНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО 'БОРИСПIЛЬСЬКИЙ АВТОЗАВОД', 08322, С. ПРОЛIСКИ БОРИСПIЛЬСЬКОГО Р-НУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛ., ВУЛ. БРОВАРСЬКА, 4, КОД ЄДРПОУ 31936646

Детальний опис:
Маpка доpожнього тpaнспоpтного зaсобу (ДТЗ): ЕТАЛОН
Модель ДТЗ (рiвень екологiчних норм): Т12110 ("ЕЛ")
Позначення виробника, моделi ДТЗ в iдентифiкацiйному номерi ДТЗ (кодi VIN): Y7FT12110????????
Кaтегоpiя ДТЗ / клас / позначення i найменування за типом кузова: М3 / I / СЕ
Колiсна фоpмула / ведучi колеса: 4 x 2.2 / друга вiсь
Схема компонування ДТЗ: розташування двигуна поздовжнє, у задньому звiсi
Тип кузова: вагонного типу, суцiльнометалевий, зварний
Кiлькiсть мiсць для сидiнь (без водiя): 31 /31
Кiлькiсть мiсць для пасажирiв, якi стоять: 69 / 74
Мiсце для iнвалiдної коляски: 1
-- Загальна пасажиромiсткiсть: 101 /105

Габаpитнi pозмipи, мм:
- довжина: 12000 - 12560
- шиpина: 2600
- висота: 2910 - 3500
Колiсна база, мм: 5900
Колiя переднiх / заднiх колiс мм: 2096 / 1882

Маса спорядженого ДТЗ, кг: 10860
Технiчно допустима повна маса ДТЗ, кг: 18000
Технiчно допустимий розподiл повної маси, кг:
- 1 вiсь: 6500
- 2 вiсь: 11500

Двигун:
1) маpка, модель: ДТА-1У1 тип: тяговий електродвигун змiнного струму
2) номiнальна потужнiсть, кВТ при хв-1: 180 при 1500 - 4000
3) система керування двигуном: мiкропроцесорна ЭПРОТЭТ-180-2
4) номiнальна лiнiйна напруга, В: 450
5) частота мережи живлення, Гц: 50
6) номiнальний лiнiйний струм, А: 276

Тpансмiсiя: мехaнiчнa
1) ведучий мiст: ZF AV-132
2) головна пеpедача: рознесена, двоступе нева з гiпоїдним редуктором та портальними передачами
- пеpедавальне число: 9.840

Пiдвiска:
- пеpедня: залежна, пневматична, двохбалона, з двома амортизаторами, один регулятор положення кузова
- задня: залежна пневматична, чотирьохбалона, з чотирма амортизаторами, два регулятора положення кузова

Pульове керування: типу "гвинт-гайка-рейка-сектор"; pульовий мехaнiзм з гiдропiдсилювачем

Гальмiвнi системи:
- pобоча: пневматична двоконтурна з розподiлом контурiв по осям, гальмiвнi механiзми дисковi, АБС
- запасна: кожен iз контурiв робочої гальмової системи
- стоянкова: гальмiвнi механiзми заднiх колiс з приводом вiд пружинних енергоакумуляторiв
- зносостiйка: електродинамiчне гальмування тяговим двигуном

Шини:
- розмiр: 275/70R22.5
- iндекс несiвної здатностi: 152/148
- категорiя швидкостi: Е
Santehnik
лінкцитувати
4
2015-10-23, 17:02
№ Сертифіката UA 1.038.0040003-15
Бланк ВГ500627
дія з 26.06.2015
дія по 25.06.2017
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ Т90110 НОВI КЛАСУ I КАТЕГОРIЇ М3. ПЕРЕЛIК ХАРАКТЕРИСТИК ДТЗ ЗГIДНО ДОДАТКУ 1,2,3,4.
Виробник ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО 'АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1' ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 'АВТОМОБIЛЬНА КОМПАНIЯ 'БОГДАН МОТОРС', УКРАЇНА, ВОЛИНСЬКА ОБЛ., М.ЛУЦЬК, ВУЛ. РIВНЕНСЬКА,42. КОД ЄДРПОУ 21752230.

Детальний опис:
Марка колiсного транспортного засобу (КТЗ) БОГДАН
Модель КТЗ T90110
Тип КТЗ Тролейбус мiський особливо великої мiсткостi з низьким рiвнем пiдлоги
Cтруктура iдентифiкацiйного номера Y 6 L T 9 0 1 1 0 * L 1 ***** (*-змiннi числовi значення )
Категорiя КТЗ M3,
Клас КТЗ I другої ланки (здвоєнi)
Схема компоновки КТЗ Перший двигун розташований перед другою вiссю першої ланки тролейбуса поздовж, змiщений до правої боковини, другий - розташований у другiй ланцi тролейбуса, в задньому звисi поздовж, змiщений до лiвої боковини

Тип кузова/кiлькiсть дверей
Кузов - вагонного типу, дволанковий, з'єднаний за допомогою вузла зчленування, несiвний, металевий з використанням пластикових панелей

Службовi дверi:
а) четверо службових дверей розташованi в правiй боковинi:
- перша ланка: в передньому звисi - одностулковi (задня стулка переднiх двостулкових дверей), в базi першої ланки - двостулковi;
- в другiй ланцi - двоє двостулкових;
б) службовi дверi обладнують:
- керованими дистанцiйно електропневматичними урухомниками;
- пристроями, що дозволяють замикати дверi у зачиненому положеннi ззовнi тролейбуса

Сидiння (виробник) STER МВ, 6МРS або Компанiя "Веем-Металавтопром" СПН-4

Кiлькiсть мiсць
Загальна - 184, для сидiння - 50 (варiант планування I), 51 (варiант планування II), (Без мiсця водiя)

Габаритнi розмiри, мм
- довжина 18950 (19600 - iз струмоприймачами)
- ширина 2550
- висота 3600
Колiсна база, мм 5860+6790
Колiя, мм
- передньої осi 2160
- ведучої осi першої i другої ланки 1890

Маса спорядженого КТЗ, кг 17980
Повна маса КТЗ, кг 30500
Розподiл повної маси КТЗ, кг
- на передню вiсь 7500
- на ведучу вiсь першої ланки 11500 - на ведучу вiсь другої ланки 11500

Двигун: ЕД139ВУ2 (2шт.)
- тип: постiйного струму - максимальна потужнiсть, кВт 140
- Обертовий момент, номiнальний, Нм 810
- Частота обертання номiнальна, об/хв. 1650
- струм, А 280

Система управлiння тяговим двигуном Транзисторна, CDC 063N - ТV Progress, Чехiя

Компресорний агрегат
- двигун Асинхронний, 3х400 В - потужнiсть, кВт 4,0
- компресор СБ4-LBB 50.601 або ВКП 50LB PT.000.000
- продуктивнiсть 450 л/хв при тиску 0,9 МПа

Блок пониження радiоперешкод ЕМС2КN350 (Чехiя)
Контактори SMD 32 2SMD 33
Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В:
- прилад контролю струму витоку УКИ

Прилад контролю опору вторинних iзоляцiй в колах 550В ПКВI-1-4
Прилад контролю опору iзоляцiй в колах 3х380В У30-380 (Україна)
Комбiнований блок живлення SMTК 7,0

Агрегат гiдропiдсилювача керма
- привiдний двигун електричний, асинхронний, 3 х 400 В; 1LA7106- 4AA 16 B35
- насос Rexroth PGF2-22/008/RE01VE4
- продуктивнiсть, л/хв 16
- тиск, бар 100

Трансмiсiя Карданна передача
Двi карданнi передачi: карданний вал вiдкритого типу з механiзмом змiни довжини до кожного з двох ведучих мостiв
Загальне передатне число ведучих мостiв 9,82

Пiдвiска:
- передньої осi: Незалежна, пневматична з чотирма поперечними важелями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та одним датчиком положення кузова
- ведучих мостiв першої i другої ланки Залежна, пневматична з чотирма реактивними штангами, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома датчиками положення кузова

Рульове управлiння
Рульовий механiзм - iнтегральний з гiдропiдсилювачем.
Рульова колонка регульована за кутом нахилу i по висотi

Гальмiвнi системи:
- робоча гальмiвна система Пневматична, двоконтурна з системою ABS, гальмiвнi механiзми всiх колiс - дисковi, з автоматичним регулюванням зазору мiж гальмiвними накладками i диском -запасна Один з контурiв робочої гальмiвної системи
- стоянкова Механiчний привод гальмiвних механiзмiв колiс ведучих мостiв вiд пружинних енергоакумуляторiв заднього моста з пневматичним управлiнням -допомiжна Електродинамiчне гальмування, як функцiя тягового електродвигуна

Шини:
- тип, розмiр, iндекс вантажопiдйомностi, категорiя швидкостi: Безкамернi 275/70R22,5 152/148E
Santehnik
лінкцитувати
5
2015-10-23, 17:12
№ Сертифіката UA 1.038.0052386-15
Бланк ВГ554751
дія з 27.07.2015
дія по 22.07.2017
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ Т80110 НОВI КЛАСУ I КАТЕГОРIЇ М3. ПЕРЕЛIК ХАРАКТЕРИСТИК ДТЗ ЗГIДНО ДОДАТКУ 1,2,3,4.
Виробник ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО 'АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1' ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 'АВТОМОБIЛЬНА КОМПАНIЯ 'БОГДАН МОТОРС', УКРАЇНА, ВОЛИНСЬКА ОБЛ., М. ЛУЦЬК, ВУЛ. РIВНЕНСЬКА,42. КОД ЄДРПОУ 21752230.


Технiчний опис КТЗ з кресленням загального виду
Марка колiсного транспортного засобу (КТЗ) БОГДАН
Модель КТЗ T80110
Виробник КТЗ Дочiрнє пiдприємство "Автоскладальний завод №1" Публiчного акцiонерного товариства "Автомобiльна компанiя "Богдан Моторс", 43010, м. Луцьк, вул. Рiвненська, 42
Тип КТЗ Тролейбус особливо великої мiсткостi з низьким рiвнем пiдлоги
Cтруктура iдентифiкацiйного номера (Код VIN) Y 6 L T 8 0 1 1 0 * L 1 * * * * * (*-змiннi числовi знаки)
Категорiя КТЗ M3
Код ДКПП 34.10.30.590 (29.10.30.590)
Клас КТЗ I
Колiсна формула / ведучi колеса 6x2 / задньої осi (здвоєнi)
Схема компоновки КТЗ розташування двигуна - в задньому звисi, змiщений до лiвої боковини
Тип кузова/кiлькiсть дверей Вагонного типу, несучий, одноповерховий, закритий, зварний, металевий з використанням пластикових панелей / Четверо службових дверей, розмiщенi в правiй боковинi (у передньому звисi - одностулковi (задня стулка переднiх двостулкових дверей), в базi - двоє двостулкових, в задньому звисi - двостулковi)

Сидiння (виробник) "Веем-Металавтопром" СПН-4
Кiлькiсть мiсць Загальна - 150, для сидiння-38 (Без мiсця водiя)

Габаритнi розмiри, мм
- довжина 15200
- ширина 2550
- висота 3585
Колiсна база, мм 7200+1700
Колiя, мм
- передньої осi 2160
- задньої осi 1890
- додаткової осi 2160

Маса спорядженого КТЗ, кг 14200
Повна маса КТЗ, кг 24400
Розподiл повної маси КТЗ, кг
- на передню вiсь 7500
- на ведучу вiсь 11500
- на додаткову вiсь 6000

Двигун ЭК - 211, НПО "Тателектромаш", Росiя
- тип Електродвигун, постiйного струму
- маса, кг 880
- максимальна потужнiсть, кВт 170
- струм, А 300
- номiнальна напруга, В 550

Система управлiння тяговим двигуном Транзисторна, CDC 050P, ТV Progress, Чехiя

Компресорний агрегат
- двигун Асинхронний, 3х400 В
- потужнiсть, кВт 3,0
- продуктивнiсть, л/хв 330
- компресор СБ4-LBB50.Р

Блок пониження радiоперешкод ЕМС2KN350
Прилад контролю опору iзоляцiй в колах 3х380В УИТУ-380
Обмежувач перенапруження Polim C 1.0 ND
Автоматичний вимикач VPD-14
Контактори КТК-1-10, КТК-4-10

Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В
- прилад контролю струму витоку УКИ-3mА

Прилад контролю опору вторинних iзоляцiй в колах 550В ПКВI-1-4
Комбiнований блок живлення SMTК 7,0

Агрегат гiдропiдсилювача керма
- двигун HA 0000-11-100 SIEMENS 1LA7106-4АА16 B35, асинхронний, 3х400 В
- насос REXTRO
Santehnik
лінкцитувати
6
2015-10-23, 17:41
№ Сертифіката UA 1.021.0067194-15
Бланк ВГ514590
дія з 02.09.2015
дія по 31.08.2016
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ E183 ТА ЇХ МОДИФIКАЦIЇ, КАТЕГОРIЇ М3, КЛАС I (ЗАГАЛЬНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ДОРОЖНЬОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ЗА ДОДАТКАМИ)
Виробник ТОВ 'СIТI ТРАНСПОРТ ГРУПП', М. КИЇВ, БУЛЬВАР IВАНА ЛЕПСЕ, 6, КОД ЄДРПОУ 39497314; АДРЕСА ВИРОБНИЦТВА: 79026, М. ЛЬВIВ, ВУЛ. СТРИЙСЬКА, 45

Детальний опис:
Загальнi конструктивнi характеристики ДТЗ

Число осей i колiс 2 , 6
Число та розташування керованих осей 1, переднє
Ведучi осi (число, розташування, взаємозв'язок) 1, заднє
Розташування двигуна заднє, поздовжнє зi змiщенням до лiвої боковини
Розташування рульового механiзму лiве
Колiсна база, м 5,855
Колiя осей
Колiя керованої осi, м
ZF, RL85A 2,096
Колiя ведучої осi, м
1,836

Габаритнi розмiри ДТЗ
Довжина, м 12,00
Ширина, м 2,55
Висота даху/загальна, м 2,95/3,45
Маса спорядженого ДТЗ, кг 11200
Технiчно припустима максимальна маса ДТЗ, кг 18000
Розподiл технiчно припустимої максимальної маси мiж осями, кг
- на передню вiсь 6500
- на задню вiсь 11500

Максимальний пiдйом, що долається, не менше, % 12

Тяговий електродвигун
Виробник тягового електродвигуна (ТЕД) Псковський електромашинобудiвний завод, Росiя / ВАТ Електроважмаш, м. Харкiв, Україна
Модель ТЕД ДТА-1 У1 або ДТА-2У1 / ЕД 139АУ2
Виконання асинхронний / постiйного струму
Потужнiсть, кВт 180 / 140
Номiнальний струм, А 305 / 280
Номiнальна напруга, В Вiд 380 до 550 / 550
Маса, кг 780 / 750
Частота обертання, макс/ном, об/хв 4000/1500 / 3900/1650
Номiнальний крутний момент, Нм 1400 / 810
Система управлiння тяговим двигуном (СУТД) транзисторна, IGBT, в контейнерi на даху
Допомiжнi агрегати
Компресорний агрегат СБ4-LBB50.P
Привiдний двигун АИР112МВ6/У3 асинхронний, 3х380В, 4кВт, 950 об/хв.
Компресор LB50 двоцилiндровий, V-подiбний, поршневий
Максимальний тиск 0,9 МПа
Продуктивнiсть, л/хв 450
Гiдроагрегат СГ16-1

Привiдний двигун АИР 100S4, IМ2081, 3/1500 змiнного струму 3х380 В; 3,0 кВт
Насос шестерiнчатий
Продуктивнiсть, л/хв 16
Тиск, МПа 15

Автоматичний вимикач ВБ-7М/2-250/6-У2
Грозорозрядник SBB 1/10G або аналог
Прилад контролю опору iзоляцiї i небезпечного рiвня напруги на корпусi ML 50; Ф4106С або аналог
Система живлення Тяговий контейнер (для живлення i керування тяговим двигуном) БСПТ-180КРВ (фiрма ЕПРО)
Статичний перетворювач (для зарядки акумуляторiв i живлення компресорноїстанцiї та гiдростанцiї та живлення кондицiонера) БПН-215, ИДК-10, ИДК-20
Система низьковольтного електрообладнання однопровiдна, 24В
Акумуляторнi батареї 12 В, ємнiстю не менше 180 А год., 4 шт.
Спiдометр комбiнований, з реєстрацiєю швидкостi, пробiгу

Вiсь передня ZF, RL85A
Ведучий мiст портальний, двоступеневий
- модель ZF,.AV-132/80
- передавальне число i = 9,821
Тип та конструкцiя пiдвiски кожної осi:
- передня залежна, пневматична, з важiльним напрямним пристроєм, з регулятором положення кузова, з гiдравлiчними телескопiчними амортизаторами;
- задня залежна, пневматична, важiльна, з двома регуляторами положення кузова, з гiдравлiчними телескопiчними амортизаторами
Регулювання висоти є
Стабiлiзатори вiдсутнi
Амортизатори гiдравлiчнi, телескопiчнi

Шини / колеса
радiальнi, 275/70 R 22,5, iндекс несучої здатностi 148/145, швидкiсна категорiя не менше G

Механiзм та орган керування
Тип механiзму
рульовий механiзм з гiдропiдсилювачем, ZF-Servocom 8098 з передавальним числом i = 22,2
Зв'язок з колесами через рульову трапецiю
Метод пiдсилення гiдропiдсилювач

Короткий опис гальмiвних пристроїв
Гальмiвнi системи
- робоча електродинамiчне гальмування, що дiє на колеса ведучого моста, та пневматична, двоконтурна, з роздiльними контурами для приводу гальм передньої i задньої осi, гальмiвнi механiзми дискового типу; з АБС фiрми Wabco типу 4S/4M з блоком керування 446 004 6060
- стоянкова гальмiвнi механiзми заднього моста, що дiють вiд гальмiвних камер з пружинними энергоакумуляторами;
- запасна функцiї запасної гальмiвної системи виконує справний контур робочої гальмiвної системи (при виходi з ладу одного з контурiв);
- зносостiйка електродинамiчне гальмування двигуном

Тип кузова несiвний, вагонної компоновки, закритий; каркас - суцiльнометалевий, тридверний

Дверi, замки та петлi
Конфiгурацiя та число дверей: троє дверей, тип вiдкривання - поворотний, розташованi в базi та звисах правої боковини;
привiд дверей електропневматичний, який забезпечує вiдкривання та закривання дверей, як з середини, так i ззовнi тролейбуса

Внутрiшнє обладнання
Сидiння
- пасажирськi двомiснi, та одномiснi;
- заднє тримiсне
- водiя з пневматичним амортизатором, регульоване по висотi, в поздовжньому напрямку та по куту нахилу спинки

Число сидiнь
- пасажирських 30
- водiя 1
- екiпажу
- Пасажиромiсткiсть 100

Вентиляцiя комбiнована природна - через кватирки бокових вiкон та вентиляцiйнi люки, а також примусова - наддувна вiд кондицiонера KONVEKTA UL500EM потужнiстю 24кВт (хладагент R134а)
Опалення салону та кабiни електрокалорифери

Обов'язковi таблички
заводська табличка
Розташування заводської таблички, надписiв та номера кузова
заводська табличка розташована на арматурному щитку бiля дверей кабiни водiя, iдентифiкацiйний номер (VIN) нанесений на каркас кузова в двох мiсцях, а саме:
штампується на верхнiй поперечинi переднього буксирного пристрою i на верхнiй пластинi заднього буксирного пристрою
Додаткове обладнання двощiтковий, двошвидкiсний електричний склоочисник , одне внутрiшнє i двоє зовнiшнiх дзеркал заднього огляду, два електричних звукових сигнали, кондицiонер KONVEKTA UL500EM. (або аналог) потужнiстю 24кВт (хладагент R134а).
Сходинки дверей iзольованi вiд корпусу, поручнi дверей - вiд каркасу дверей
Santehnik
лінкцитувати
7
2015-10-23, 18:18
№ Сертифіката UA 1.021.0067195-15
Бланк ВГ514591
дія з 02.09.2015
дія по 31.08.2016
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ E301 ТА ЇХ МОДИФIКАЦIЇ, КАТЕГОРIЇ М3, КЛАС I (ЗАГАЛЬНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ДОРОЖНЬОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ЗА ДОДАТКАМИ)
Виробник ТОВ 'СIТI ТРАНСПОРТ ГРУПП', М. КИЇВ, БУЛЬВАР IВАНА ЛЕПСЕ, 6, КОД ЄДРПОУ 39497314; АДРЕСА ВИРОБНИЦТВА: 79026, М. ЛЬВIВ, ВУЛ. СТРИЙСЬКА, 45

Число осей i колiс 3 , 10
Число та розташування керованих осей 1, переднє
Ведучi осi (число, розташування, взаємозв'язок)
Е301А1 - 1, середня
Е301А1-02; Е301D1 - 2, середня та задня
Розташування двигунiв Е301А1 - в тягачi
в базi, поздовжнє зi змiщенням до правої боковини;
Е301А1-02; Е301D1 - в тягачi
в базi, поздовжнє зi змiщенням до правої боковини;
в причепi в задньому звисi, поздовжнє зi змiщенням до лiвої боковини

Розташування рульового механiзму лiве
Колiсна база, мiж осями, м
передньої осi i середнього моста 5,805
середнього моста i осi вузла зчленування 2,665
осi вузла зчленування i заднього моста 4,180
Колiя осей
Колiя керованої осi, м ZF, RL85A 2,096
Колiя ведучих осей, м 1,836
Довжина, м 18,750 (по бамперах)
Ширина, м 2,550
Висота даху/загальна, м 3,500

Маса спорядженого ДТЗ, кг 17750
Технiчно допустима максимальна маса ДТЗ, кг 30000
Розподiл технiчно допустимої максимальної маси мiж осями
- на передню вiсь, кг 7000
- на середню вiсь, кг 11500
- на задню вiсь, кг 11500
Максимальний пiдйом, що долається, не менше, % 12

Тяговий електродвигун E301A1 / E301A1-02 / E301D1-03
Виробник тягового електродвигуна (ТЕД) Псковський електромашинобудiвний завод, Росiя / ВАТ Електроважмаш, м. Харкiв, Україна
Модель ТЕД ДТА-2У1 / ДТА-1 У1 або ДТА-5 У1 / ЕД-139АУ2
Виконання асинхронний / постiйного струму
Кiлькiсть 1 / 2 / 2
Потужнiсть, кВт 180 / 120 / 140
Номiнальний струм, А 305 / 180 / 280
Номiнальна напруга, В Вiд 380-550 / 450 / 550
Маса, кг 780 / 450 / 750
Частота обертання, макс/ном, об/хв 4000/1500 / 4000/1500 / 3900/1650
Номiнальний крутний момент,Нм 1400 / 780 / 810

Система управлiння тяговим двигуном (СУТД) транзисторна, IGBT
Виконання в контейнерi на даху

Допомiжнi агрегати
Компресорний агрегат СБ4-LBB50.P
Привiдний двигун АИР112МВ6/У3 асинхронний, 3х400(380)В, 4кВт, 950об/хв
Компресор LB50 двоцилiндровий, V-подiбний, поршневий
Максимальний тиск 0,9МПа
Продуктивнiсть, л/хв 450
Гiдроагрегат СГ16-1
Привiдний двигун АИР 100S4 IМ2081, 3/1500 змiнного струму 3х380 В; 3,0 кВт
Насос шестерiнчатий
Продуктивнiсть, л/хв 16
Тиск, МПа, макс. 15

Автоматичний вимикач ВБ-7М/2-250/6-У2
Грозорозрядник SBB 1/10G або аналог
Прилад контролю опору iзоляцiї i небезпечного рiвня напруги на корпусi ML 50; Ф4106С або аналог
Блок радiозавад ИК-20
Система живлення
Тяговий контейнер (для живлення i керування тяговим двигуном)
БСПТ-180КРВ (ЭПРО)
БСПТ-180КРВ (ЭПРО)
ПТКД-203-170-М2 (Чергос)

Статичний перетворювач (для зарядки акумуляторiв i живлення компресорної станцiї, гiдростанцiї та живлення кондицiонера)
БПН-215 (Чергос) для зарядки акумуляторiв ППК5-2 (або ИДК-10), для живленняк компресорної станцiї та гiдростанцiї, ИДК-20 (Чергос) для живлення компресорної станцiї кондицiонера
БПН-215С (Чергос) для зарядки акумуляторiв ППК5-2 (ЭПРО) для живлення компресорної станцiї та гiдростанцiї, ИДК-20 (Чергос) для живлення компресорної станцiї кондицiонера
БПН-215С (Чергос) для зарядки акумуляторiв ИДК-10, 2шт. для живлення компресорної станцiї та гiдростанцiї, ИДК-20 (Чергос) для живлення компресорної станцiї кондицiонера

Система низьковольтного електрообладнання однопровiдна, 24В
Акумуляторнi батареї
12В, ємнiстю не менше 180 А год., 4шт.
12В, ємнiстю не менше 180 А год., 4шт.
12В, ємнiстю не менше 180 А год., 2шт.

Спiдометр комбiнований, з реєстрацiєю швидкостi, пробiгу

Вiсь передня портальна балка ZF, RL85A
Ведучi мости
Один, середнiй
Два (середнiй i заднiй)
Два (середнiй i заднiй)


тип
портальний двоступеневий гiпоїдний
портальнi, двоступеневi, гiпоїднi
портальнi, двоступеневi, гiпоїднi


модель
ZF, AV-132/80
ZF, AV-132/80GR
ZF, AV-132/80GR

передавальне число
i = 9,821

Тип та конструкцiя пiдвiски кожної осi
- передня залежна, пневматична, з важiльним напрямним пристроєм, двома пружними елементами рукавного типу, з регулятором положення кузова, з двома гiдравлiчними телескопiчними амортизаторами;
- середня та задня залежна, пневматична, з важiльним напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами рукавного типу, з двома регуляторами положення кузова, з чотирма гiдравлiчними телескопiчними амортизаторами

Амортизатори
гiдравлiчнi, телескопiчнi
Шини/колеса радiальнi, 275/70 R 22,5,
iндекс несучої здатностi 148/145,
швидкiсна категорiя не менше J / дисковi 8,25х22,5

Механiзм та орган керування
Тип механiзму рульовий механiзм з гiдропiдсилювачем, ZF- Servocom 8098 з передавальним числом i = 22,2
Зв'язок з колесами через рульову трапецiю
Метод пiдсилення гiдропiдсилювач

Короткий опис гальмiвних пристроїв
Гальмiвнi системи
- робоча електродинамiчне гальмування, що дiє на колеса ведучих (ведучого) мостiв, та пневматична, триконтурна, з роздiльними контурами для приводу гальмпередньої, середньої та задньої осей, гальмiвнi механiзми дискового типу;з АБС;
- стоянкова гальмiвнi механiзми середнього i заднього мостiв, що дiють вiд гальмiвних камер з пружинними енергоакумуляторами;
- запасна (аварiйна) функцiї запасної гальмiвної системи виконує справний контур робочої гальмiвної системи (при виходi з ладу одного з контурiв);
- зносостiйка електродинамiчне гальмування двигунами, що дiють на колеса ведучих (ведучого) мостiв (орган управлiння об'єднаний з управлiнням робочою гальмiвною системою)

Тип кузова несiвний, вагонної компоновки, закритий, зчленований; каркас - суцiльнометалевий, двосекцiйний, чотиридверний;
робоче мiсце водiя вiдокремлено вiд салону перегородкою з дверима в салон, а також назовнi - через передню стулку переднiх дверей

Дверi, замки та петлi
Конфiгурацiя та число дверей четверо подвiйних дверей, тип вiдкривання - поворотний, розташованi в базi та звисах правої боковини;
привiд дверей електропневматичний, який забезпечує вiдкривання та закривання дверей, як з середини, так i ззовнi тролейбуса

Внутрiшнє обладнання
Сидiння
- пасажирськi двомiснi, та одномiснi; заднє - тримiсне
- водiя з амортизатором, регульоване по висотi, в поздовжньому напрямку та по куту нахилу спинки
Число сидiнь
- пасажирських 45
- водiя 1
- екiпажу
- Пасажиромiсткiсть 180
Вентиляцiя комбiнована природна - через кватирки бокових вiкон та вентиляцiйнi люки, а також примусова - наддувна вiд вентиляторiв в даху i кондицiонера KONVEKTA UL500EM (або аналог) потужнiстю 24кВт (хладагент R134а)
Опалення салону та кабiни електрокалорифери

Обов'язковi таблички
заводська табличка
Розташування заводської таблички, надписiв та номера кузова заводська табличка розташована на арматурному щитку бiля дверей кабiни водiя.
Iдентифiкацiйний номер (VIN) наноситься у переднiй частинi салону на табличку, на нижньому брусi каркасу передка i на переднiй та заднiй частинах зчiпного пристрою;

Додаткове обладнання електроннi табло (переднє, заднє), двощiтковий,двошвидкiсний електричний склоочисник, одне внутрiшнє i двоє зовнiшнiх дзеркал заднього огляду з електропiдiгрiвом, два електричних звукових сигнали; кондицiонер

Сходинки дверей iзольованi вiд корпусу, поручнi дверей - вiд каркасу дверей
Santehnik
лінкцитувати
8
2015-11-22, 11:28
№ Сертифіката UA 1.098.0063320-15
Бланк ВГ460349
дія з 21.08.2015
дія по 20.08.2017
Продукція КОМПЛЕКТ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ МОДЕРНIЗАЦIЇ ВАГОНIВ МЕТРОПОЛIТЕНУ (СКЛАДОВI НАВЕДЕНI У ДОДАТКУ, 14 ПОЗИЦIЙ)
Виробник ITOCHU CORPORATION, ЮРИДИЧНА АДРЕСА: 5-1, KITA-AOYAMA 2-CHOME, MINATO-KU, TOKYO, JAPAN (ЯПОНIЯ) (АДРЕСИ РОЗМIЩЕННЯ ВИРОБНИЧИХ ПОТУЖНОСТЕЙ НАВЕДЕНI У ДОДАТКУ, 6 ПIДПРИЄМСТВ.)

Продукцiя: Комплект обладнання для модернiзацiї вагонiв метрополiтену у складi:
- тягового iнвертора МАР-154-75V256,
- фiльтра iндуктора RT-2819,
- швидкодiючого вимикача НВ-175Т-UR6,
- головного вимикача MD-S157-12С,
- гальмiвного резистора R9Р12В716,
- розрядника MS-4215,
- тягового двигуна МВ-5149-А,
- центрального блока MS-А1496,
- блока ТМS MS-А1498,
- дисплейного блока MS-А1499,
- мастер-контролера UKR-А-011,
- блока допомiжного живлення CDA-131,
- вимикача поїзної магiстралi SWB-131,
- комутатора DSH-131
Всього: 14 позицiй.
Адреси розмiщення виробничих потужностей:
- Kobe Factory, 1-1, Takatsukadai 4 chome, Nishi-ku, Kobe-city 651-2271, Japan (Японiя);
- Itami Works, 8-1-1 Tsukaguchi-Honmachi, Amagasaki City, Hyogo 661-8661, Japan (Японiя);
- KAKO TECHNOS Сo., Ltd., Ono Plant 355-16 Kitaoka-cho, Ono, Hyogo 675-1318, Japan (Японiя);
- TOYO ELECTRIC Corporation, Narimatsu Works, 151 Narimatsu, Hikami-cho, Tanba-shi, Hyogo, Japan (Японiя);
- I- K ELECTRIC Co., Ltd., 3-204, Higashi arioka, Itami-city, Hyogo, 664-0845, Japan (Японiя);
- Schaltbau GmbH, Industrestrabe 12, 84149 Velden, Germany (Нiмеччина)
Всього: 6 пiдприємств.
Santehnik
лінкцитувати
9
2015-12-22, 23:27
№ Сертифіката UA 1.038.0106912-15
Бланк ВГ600210
дія з 21.12.2015
дія по 02.08.2020
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ Т70117 НОВI, КЛАСУ I КАТЕГОРIЇ М3. ПЕРЕЛIК ХАРАКТЕРИСТИК ДТЗ ЗГIДНО ДОДАТКУ 1,2,3.
Виробник ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО 'АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1' ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 'АВТОМОБIЛЬНА КОМПАНIЯ 'БОГДАН МОТОРС', УКРАЇНА, ВОЛИНСЬКА ОБЛ., М.ЛУЦЬК, ВУЛ.РIВНЕНСЬКА, 42. КОД ЄДРПОУ 21752230.

Технiчний опис КТЗ з кресленням загального виду
Марка КТЗ: БОГДАН
Модель КТЗ: Т70117
Тип КТЗ: Т701 - Тролейбус мiський великої мiсткостi з низьким рiвнем пiдлоги
Структура iдентифiкацiйного номера VIN Y6LT70117*L1*****
Загальнi характеристики ДОРОЖНЬОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
Колiсна формула / ведучi колеса 4x2 / задньої осi.
Схема компоновки КТЗ Розташування двигуна - позаду, змiщений до лiвої боковини
Тип кузова Вагонного типу, несучий, одноповерховий, закритий, зварний, металевий з використанням пластикових панелей
Кiлькiсть дверей службовi дверi - в правiй боковинi троє службових дверей з електро-пневматичним урухомником (в передньому звисi - задня стулка переднiх двостулкових дверей, в базi та в задньому звисi- двостулковi)
Сидiння (виробник) "Компанiя Веем-Металавтопром" (Україна)
Кiлькiсть мiсць: Вик 1-для сид-ня 34 + 1 водiя, вик. 2-для сид-ня 34+ 1 для водiя+1 для членiв екiпажу+ 1 для iнвалiдних вiзкiв, виконання 3- для сид-ня 30+1 для водiя.
Загальна пасажиромiсткiсть, осiб:
-без кондицiонера i системи автономно го ходу 105(97);
-з кондицiонером 101(93);
-при наявностi системи автономного ходу 93(85);
Габаритнi розмiри, мм:
- довжина 11960(12700-iз струмоприймачами)
- ширина 2550;
- висота 3800
Колiсна база, мм 5860
Колiя, мм:
- передньої осi 2160;
- задньої осi 1890;
Порожня маса КТЗ у спорядженому станi, кг 11760(12000,12510)
Технiчно припустима максимальна маса КТЗ, кг 18900
Розподiл технiчно припустимої максимальної маси КТЗ, кг:
- на передню вiсь 7400
- на ведучу вiсь 11500
Електродвигун: АД903У1, або АТЧД-250П-4У2 або ДТА-2У1, Росiя
- тип Змiнного струму
- максимальна потужнiсть, кВт 180
Система управлiння тяговим двигуном Транзисторна, IGBT
Компресорний агрегат:
- двигун Асинхронний;
- потужнiсть, кВт 4,0
- продуктивнiсть, л/хв 450 при тиску 0.90 МПа
- тип,модель компресора Поршневий, CБ4-LBB 50.601 або ВКП 50LB-PT.000.000
Автоматичний вимикач Високовольтний, дистанцiйний
Контактори КТК
Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В: -прилад контролю струму витоку УКИ (Україна)
Прилад контролю опору вторинних iзоляцiй в колах 550В ПКВI (Україна)
Агрегат гiдропiдсилювача керма:
- насос шестирiнчастий
- продуктивнiсть, л/хв 16
- тиск, бар 100
Трансмiсiя:
Карданна передача Одноланкова, вiдкритого типу, з механiзмом змiни довжини
Передавальне число ведучого моста 9,84
Пiдвiска:
- передньої осi Незалежна, пневматична з двоважiльними напрямними пристроями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та регулятором положення кузова
- задньої осi Залежна, пневматична зi штанговим напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова Рульове управлiння
Рульовий механiзм - iнтегральний з гiдропiдсилю
HAnS
лінкцитувати
10
2015-12-23, 10:44
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Santehnik [8]:
------------------
> Система управлiння тяговим двигуном Транзисторна, IGBT
------------------

І виходить, без конкретно вказаної СУ?
Santehnik
лінкцитувати
11
2015-12-23, 15:52
Так, СУ не конкретизована чомусь. Хоча в Т801 та Т901 вказали.
Santehnik
лінкцитувати
12
2016-02-01, 15:49
№ Сертифіката UA 1.021.0110154-15
Бланк ВГ514715
дія з 29.12.2015
дія по 28.11.2016
Продукція ЕЛЕКТРОБУС ВЕЛИКОЇ МIСТКОСТI МОДЕЛI Е 19101, НОВИЙ, КАТЕГОРIЇ М3, КЛАС I (ТЕХНIЧНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗА ДОДАТКОМ)
Виробник ТЗОВ 'СП 'ЕЛЕКТРОНТРАНС', М.ЛЬВIВ, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 323, КОД ЄДРПОУ 37965405


Марка КТЗ ЕЛЕКТРОН
Модель КТЗ Е19101
Тип КТЗ електробус великої мiсткостi Е19101
Колiсна формула/ведучi колеса 4x2/задньої осi
Схема компоновки КТЗ Два тягових двигуни розмiщенi в колiсних ободах електропортального заднього моста ZFAVE130
Тип кузова/кiлькiсть дверей вагонного типу, несучий, одноповерховий, закритий, зварний, металевий з використанням пластикових панелей/ в правiй боковинi троє службових дверей з електропневматичним урухомником (в передньому звисi - задня стулка переднiх двостулкових дверей, в базi та в задньому звисi - двостулковi)
Сидiння (виробник) ТзОВ "СП ГАЛАВТОМЕТ", СП А-470
Кiлькiсть мiсць
Загальна - 80, для сидiння - 34+1 водiя
Габаритнi розмiри, мм:
- довжина 12100
- ширина 2550
- висота 3230
Колiсна база, мм 5880
Колiя, мм:
- передньої осi 2160
- задньої осi 1890
Порожня маса в спорядженому станi, кг 13325
Технiчно припустима максимальна маса, кг 19000
Розподiл технiчно припустимої максимальної маси, кг
- на передню вiсь 7500
- на ведучу вiсь 11500
Двигуни, 2 шт.: у складi моста ZFAVE 130
- тип: асинхронний
- максимальна потужнiсть, кВт 2 х 125
- обертовий момент, номiнальний, Нм 485
- частота обертання номiнальна/максимальна, об/хв. 10300/11000
Система управлiння тяговим двигуном транзисторна, IGBT, ENI-RN/EBUS/UKR
Тягова Батарея: LiFeYPO4 Winston Battery WB-LYP 400AHA
Електрична ємнiсть/ сумарна енергоємнiсть 400 Aг/225 кВтoг
Номiнальнi напруга/струм заряджання 563 В/200 A
Зарядна станцiя 40 кВт ENI-PB/400/40
Перетворювачi допомiжнi 600/24/380В ENI/BAT/24DC, ENI/BAT/400АС
Компресорний агрегат: HV02 PUST Tranzyt
- двигун Асинхронний, 3х400 В
- потужнiсть, кВт 3,0
- продуктивнiсть, л/хв 230 при тиску 1,0 МПа
- тип компресора роторний
Агрегат гiдропiдсилювача керма:
PZ3Е-10-2-2- SLg100L-4B
- двигун SLg100L-4B,змiнного струму 380В
- насос PZ3-10/20-2
- продуктивнiсть, л/хв 16
- тиск, МПа 20
Трансмiсiя:
Передавальне число ведучого моста 22,63
Пiдвiска:
- передньої осi незалежна, пневматична з двоважiльними напрямними пристроями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та регулятором положення кузова
- задньої осi залежна, пневматична зi штанговим напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Рульове управлiння рульовий механiзм - iнтегральний з гiдро пiдсилювачем; рульова колонка - регульована за кутом нахилу та по висотi
Гальмiвнi системи:
- робоча пневматична, двоконтурна з системою ABS, гальмiвнi механiзми всiх колiс - дисковi, з автоматичним регулюванням зазору мiж гальмiвними накладками i диском
- запасна один з контурiв робочої гальмiвної системи
- стоянкова механiчний привод гальмiвних механiзмiв колiс ведучого моста вiд пружинних енергоакумуляторiв з пневматичним управлiнням
- допомiжна електродинамiчне гальмування як функцiя тягових електродвигунiв
Колеса (диски):
- тип, розмiр сталевi, зварнi 8,25х22,5
Шини:
- тип, розмiр, iндекс вантажопiдйомностi, категорiя швидкостi безкамернi, 275/70R22,5 152/148J
HAnS
лінкцитувати
13
2016-02-01, 15:59
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Santehnik [11]:
------------------
> - максимальна потужнiсть, кВт 2 х 125
------------------

фігасє, монстр
Santehnik
лінкцитувати
14
2016-03-12, 17:03
№ Сертифіката UA 1.038.0013183-16
Бланк ВГ600387
дія з 11.03.2016
дія по 02.08.2020
Продукція ТРОЛЕЙБУСИ Т70110 НОВI, КЛАСУ I КАТЕГОРIЇ М3. ПЕРЕЛIК ХАРАКТЕРИСТИК ДТЗ ЗГIДНО ДОДАТКIВ 1, 2, 3.
Виробник ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО 'АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1' ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 'АВТОМОБIЛЬНА КОМПАНIЯ 'БОГДАН МОТОРС', УКРАЇНА, ВОЛИНСЬКА ОБЛ., М.ЛУЦЬК, ВУЛ.РIВНЕНСЬКА, 42. КОД ЄДРПОУ 21752230.

Технiчний опис КТЗ з кресленням загального виду
Марка КТЗ БОГДАН
Модель КТЗ Т70110
Тип КТЗ T701, тролейбус мiський великої мiсткостi з низьким рiвнем пiдлоги
Cтруктура iдентифiкацiйного номера (Код VIN) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Y 6 L T 7 0 1 1 0 ? L 1 ? ? ? ? ?
Категорiя КТЗ M3
Клас КТЗ I
Колiсна формула / ведучi колеса 4x2 / задньої осi
Схема компоновки КТЗ
Розташування двигуна - в задньому звисi, змiщений до лiвої боковини
Тип кузова/кiлькiсть дверей
Вагонного типу, несучий, одноповерховий, закритий, зварний, металевий з використанням пластикових панелей / в правiй боковинi троє службових дверей з електропневматичним урухомником (в передньому звисi - задня стулка переднiх двостулкових дверей, в базi та в задньому звисi - двостулковi)
Сидiння (виробник) "Компанiя Веем-Металавтопром" (Україна) (СПН-4)
Кiлькiсть мiсць Загальна - 105,для сидiння - 34 + 1 водiя
Габаритнi розмiри, мм:
- довжина 11960 (12670-iз струмоприймачами)
- ширина 2550
- висота 3800
Колiсна база, мм 5860
Колiя, мм: - передньої осi 2160 - задньої осi 1890
Порожня маса в спорядженому станi, кг 11800
Розподiл порожньої маси в спорядженому станi по осях,кг
- передньої осi 4500
- задньої осi 7300
Технiчно припустима максимальна маса, кг 18940
Розподiл технiчно припустимої максимальної маси, кг
- на передню вiсь 7440
- на ведучу вiсь 11500
Двигун: ЕД139БУ2 (Україна)
- тип: постiйного струму
- максимальна потужнiсть, кВт 140
- обертовий момент, номiнальний, Нм 810
- частота обертання номiнальна,об/хв. 1650
- струм, А 280
Система управлiння тяговим двигуном Транзисторна, IGBT, "Сеgеlес", Чехiя
Компресорний агрегат: - двигун Асинхронний, 3х400В - потужнiсть, кВт 4,0 - продуктивнiсть, л/хв 450 при тиску 0,9Мпа - тип компресора поршневий
Блок пониження радiоперешкод ЕМС2KN350
Високовольтний вимикач
Високовольтний, дистанцiйний
Контактори серiї КТК
Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В:
-прилад контролю струму витоку УКИ (Україна)
Прилад контролю опору вторинних iзоляцiй в колах 550В ПКВI (Україна)
Перетворювач статичний: SMTK 7.0 або PMU 30 (Чехiя)
Агрегат гiдропiдсилювача керма:
- насос шестерiнчастий
- продуктивнiсть, л/хв 16
- тиск, бар 100
Трансмiсiя: Карданна передача
Одноланкова, вiдкритого типу, з механiзмом змiни довжини
Передавальне число ведучого моста 9,82
Пiдвiска:
- передньої осi Незалежна, пневматична з двоважiльними напрямними пристроями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та регулятором положення кузова
- задньої осi Залежна, пневматична зi штанговим напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Рульове управлiння
Рульовий механiзм - iнтегральний з гiдропiдсилювачем.
Рульова колонка - регульована за кутом нахилу та по висотi
Гальмiвнi системи:
- робоча Пневматична, двохконтурна з системою ABS, гальмiвнi механiзми всiх колiс
- дисковi, з автоматичним регулюванням зазору мiж гальмiвними накладками i диском
- запасна Один з контурiв робочої гальмiвної системи
- стоянкова Механiчний привод гальмiвних механiзмiв колiс ведучого моста вiд пружинних енергоакумуляторiв з пневматичним управлiнням
- допомiжна Електродинамiчне гальмування як функцiя тягового електродвигуна
Колеса (диски): - тип, розмiр Сталевi, зварнi 8,25х22,5
Шини: - тип, розмiр, iндекс вантажопiдйомностi, категорiя швидкостi Безкамернi, 275/70R22,5 152/148Е
Santehnik
лінкцитувати
17
2017-12-29, 12:58
№ Сертифіката UA 1.038.0020797-17
Бланк ВГ636277
дія з 22.12.2017
дія по 21.12.2018
Продукція ТРОЛЕЙБУС Т90117 НОВИЙ, КЛАСУ I КАТЕГОРIЇ М3. ПЕРЕЛIК ХАРАКТЕРИСТИК ДТЗ ЗГIДНО ДОДАТКIВ 1, 2, 3, 4.
Виробник ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО 'АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1' ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 'АВТОМОБIЛЬНА КОМПАНIЯ 'БОГДАН МОТОРС', УКРАЇНА, ВОЛИНСЬКА ОБЛ., М.ЛУЦЬК, ВУЛ. РIВНЕНСЬКА, 42. КОД ЄДРПОУ 21752230.


Технiчний опис КТЗ з кресленням загального виду
Марка транспортного засобу БОГДАН
Тип та загальний торговий опис Т90 тролейбус мiський особливо великої мiсткостi з низьким рiвнем пiдлоги
Модель (комерцiйне найменування) Т90117
Категорiя КТЗ M3
Клас КТЗ I
Структура iдентифiкацiйного номера (код VIN) Y6LТ90117НL100001
Код ДКПП: 29.10.30.590
Виробник КТЗ, адреса ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс", 43010, м. Луцьк, вул. Рiвненська, 42
ЗАГАЛЬНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ДОРОЖНЬОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
Колiсна формула / ведучi колеса 6 x 4.2.2 /другої осi першої ланки i осi другої ланки (здвоєнi)
Схема компонування КТЗ Перший двигун розташований перед другою вiссю першої ланки тролейбуса поздовж, змiщений до правої боковини, другий - розташований у другiй ланцi тролейбуса, в задньому звисi поздовж, змiщений до лiвої боковини
Тип кузова вагонного типу, дволанковий, з'єднаний за допомогою вузла зчленування, несiвний, металевий з використанням пластикових панелей
Дверi Службовi дверi а) четверо службових дверей розташованi в правiй боковинi: - перша ланка: в передньому звисi - одностулковi (задня стулка переднiх двостулкових дверей), в базi першої ланки - двостулковi; - в другiй ланцi - двоє двостулкових; б) службовi дверi обладнують : - керованими дистанцiйно електропневматичними урухомниками ; - пристроями, що дозволяють замикати дверi у зачиненому положеннi ззовнi тролейбуса
Кiлькiсть мiсць для сидiння Загальна -170, (163 - при наявностi в салонi пасажира на iнвалiдному вiзку); для сидiння -50 (без врахування мiсця водiя)
Сидiння, виробник / модель ВЕЕМ Металавтопром / СПН-4
Габаритнi розмiри, мм: -довжина 18750 (19600 - iз струмоприймачами) -ширина 2550 -висота 3800
Колiсна база, мм 5860+6790
Колiя - передньої осi 2160 - ведучої осi першої i другої ланки 1890
Порожня маса у спорядженому станi, кг 18840
Порожня маса у спорядженому станi, що припадає на - на передню вiсь, кг 4940 - на ведучу вiсь 1 ланки, кг 6690 - на ведучу вiсь 2 ланки, кг 7210
Технiчно припустима максимальна маса, кг 30400
Технiчно припустимi максимальнi маси, що припадають: - на передню вiсь, кг 7400 - на ведучу вiсь 1 ланки, кг 11500 - на ведучу вiсь 2 ланки, кг 11500
Двигун: АД936У1 2 шт.
Тип змiнного струму Максимальна потужнiсть,кВт : 125
Обертовий момент, номiнальний, Нм: 805
Частота обертання номiнальна, об/хв. : 1485 Струм, А: 235 Напруга лiнiйна, В: 380
Система керування тяговим двигуном : транзисторна
Компресорний агрегат - двигун асинхронний
Потужнiсть, кВТ 4,0 Компресор ВКП 50LB-PT.000.000
Продуктивнiсть л/хв. 450 при тиску 0,9МПа
Фiльтр радiоперешкод SKY2KN350
Контактори Schaltbau
Прилад контролю опору iзоляцiї кiл 550В - прилад контролю струму витоку : УКИ
Прилад контролю опору вторинних iзоляцiї в колах 550В ПКВI-I-4
Трансмiсiя: Карданна передача двi карданнi передачi: одноланковий карданний вал вiдкритого типу з механiзмом змiни довжини до кожного з двох ведучих мостiв
Загальне передатне число ведучих мостiв 9,82
Пiдвiска: - передньої осi незалежна, пневматична з двоважiльними напрямними пристроями, двома пружними елементами, двома телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та регулятором положення кузова - ведучих мостiв першоїi другої ланки залежна, пневматична зi штанговим напрямним пристроєм, чотирма пружними елементами, чотирма телескопiчними гiдравлiчними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Рульове управлiння Рульовий механiзм - iнтегральний з гiдропiдсилювачем. Рульова колонка - регульована за кутом нахилу i по висотi
Гальмiвнi системи: -робочi гальма двоконтурна пневматична з системою ABS; гальмiвнi механiзми всiх колiс - дисковi; - запасна один з контурiв робочої гальмiвної системи - стоянкова механiчний урухомник гальмових механiзмiв колiс ведучих мостiв вiд пружинних енергоакумуляторiв з пневматичним керуванням - допомiжна вмонтована зносостiйка (електродинамiчне гальмо, функцiю якого виконують тяговi електродвигуни), має спiльний орган керування з робочою гальмiвною системою i взаємодiє з нею
Шини: безкамернi, радiальнi - розмiр 275/70R22,5 - iндекс навантаги не нижче 152/148 - iндекс швидкостi не нижче Е

◂◂1▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS