| Хто знає яким чином формувався звонішній вигляд пасажирських вагонів в СРСР, хоча за часів Варшавського договору Польша, Угорщина, Румунія, Чехія і т.д. мали парк вагонів, що за дизайном був ідентичний західноєвропейському? Лінки, статті і т.п. - буду вдячний |
| Поки більш знаючі люди наведуть статті та інші обґрунтування, скажу те, чого свого часу начитався. У 1922 році було ухвалено міжнародні правила пасажирських вагонів (Regolamento Internazionale delle Carrozze), до якого увійшли країни континентальної Європи (крім Фінляндії та країн СРСР). Тут логічно припустити, що відмежування відбулося по стандартам будівництва залізнць, адже у Фінляндії, як і в ех-СРСР, широка колія. Вагони для внутрішнього сполучення СРСР будувалися згідно із стандартами самого СРСР, тоді як в Європі ввели уніфікований стандарт (не в останню чергу через розміри більшості європейських країн - дуже багато маршрутів були міжнародними). Цей стандарт і оговорював стандартні типи та конструкції пасажирських вагонів. Оскільки країни Варшавського договору увійшли в соціалістичний блок уже після СВІІ а уся залізниця була приведена до загальноєвропейських стандартів RIC, так і залишилося, що ці країни мали буржуй-стайл вагони) |