| Гербрандт | | | | | | Давайте пописувати тут про славний метрополітен Харкова! Він зокрема відзначився відомими "золотими" лавками: http://www.pravda.com.ua/articles/2010/12/26/5716378/. Але було вирішено на цьому не зупинятися. Отож... http://vidgolos.com/142382-xarkivske-metro-nakupilo-tablichok-za-vartistyu.html "Харківський метрополітен" придбав у ТОВ "Компанія "Статус практика 937 світлових табличок майже на 8 мільйонів гривень, повідомляє TCH.ua Як повідомляється, таблички на основі світлодіодних технологій мають бути настінні односторонні, підвісні односторонні та підвісні двосторонні. Колір написів та емблем повинен бути: Холодногірсько – заводська лінія – червоний, Салтівська лінія – синій, Олексіївська лінія – зелений. Товщина табличок – до 10 см, маса не більше 15 кг. Розмір найбільших табличок 360х60 см та 270х60 см, або близько 2 квадратних метрів. Найбільша кількість табличок мають такі розміри: 240х60 см, 190х60 см, 145х45 см, 130х30см, або близько одного квадратного метра. Середня вартість табличок склала 8,5 тис грн. за штуку. Це дорівнює вартості квадратного метра житла в центрі Харкова. На сайті Вісника держзакупівель замість конкурсної документації було опубліковано листа, у якому йшлось про неможливість передати електронною поштою занадто великий файл. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що "Харківський метрополітен" за результатами тендеру уклав угоду на виготовлення 465 інформаційних табличок вартістю понад 2 мільйона гривень. Таким чином, середня вартість табличок склала понад 5 тис грн. за штуку, що близько до ціни квадратного метру житла в передмісті Харкова. ___ Дайош енергозберігайки по ціні чобіт від Verdana Vagabond! | | | лихвар | | | | | | Гербрандт [1]: ------------------ > Дайош енергозберігайки по ціні чобіт від Verdana Vagabond! ------------------ ))) цікаво булоб побачити ті шедевральніі вказівники.. :) | | | лихвар | | | | | | | | | B.O.M. | | | | | | | | | лихвар | | | | | | Гроші для Харкова: євробанки готові виділити понад 3 мільярди на метро Планується, що гроші будуть спрямовані на продовження третьої лінії метрополітену та закупівлю нових вагонів Два європейські банки готові виділити кредит на продовження будівництва Харківського метрополітену. Більше 3 млрд грн спрямують на продовження третьої лінії метро та закупівлю нових вагонів. Такий великий кредит Харків бере вперше. Як розповів «Сегодня» віце-мер з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста Ігор Терехов, днями переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком, які тривали впродовж двох років, вийшли на завершальну стадію. Фінустанови готові виділити позику в 3 млрд 105 млн грн на будівництво станцій метро «Державінська» і «Одеська», електродепо на Олексіївці, а також на придбання нового рухомого складу. Передбачається, що за рахунок кредитних коштів закуплять 60 нових вагонів, ще близько 15 за рахунок КП «Харківський метрополітен». Міська влада також працює з Кабміном і сподівається отримати державні гарантії під ці кредити. «Було проведено нараду з урядом України, на якому будівництво харківського метрополітену вибрали пріоритетним проектом», - зазначив Терехов. ЄБРР готовий надати кредит на 15 років, інвестиційний банк - можливо, навіть на 20. Загальна вартість проекту «Будівництво третьої лінії Харківського метрополітену» становить 3 млрд 272 700 000 грн. Планується, що тіло кредиту буде погашати держава. Ще 148 800 000 грн - кошти метрополітену, 18,9 млн грн - кошти міського бюджету. Кредитори кажуть, що мають вже всі необхідні узгодження для продовження співпраці, і можна переходити до підготовки техніко-економічного обгрунтування проекту, проведення проектних досліджень, щоб отримати остаточне рішення ЄБРР. Підписання угоди про виділення позики очікується в другому півріччі 2015-го. Відкритість і гроші безпосередньо Щоб убезпечити виділювані кредитні гроші від розкрадання чиновниками та нецільового використання, у всіх проектах, які фінансує ЄБРР, закупівля товарів і послуг відбувається не за законом України про держзакупівлі, а за правилами самого банку. Як пояснив нам старший радник ЄБРР зі зв'язків з громадськістю Антон Усов, передбачається проведення відкритого міжнародного тендеру. Прийняти в ньому участь можуть всі компанії з країн, які є акціонерами ЄБРР. Після визначення переможця банк розраховується безпосередньо з ним, а замовник (в даному випадку - Харківський метрополітен) отримає вже побудований об'єкт із супутньою інфраструктурою та рухомим складом. В фінансові відносини замовник не входить. Крім того, ЄБРР, як правило, платить за поставку обладнання або виконану будівельну роботу компаніям поетапно і за фактом, а не авансом. | |
|