| Сергій | | | | | | В липні цього року знову відновились роботи по будівництву мегапроекту міжміської тролейбусної лінії Київ- Ірпінь. Поки не побачив все на власні очі - думав, що фантазії фанатів. В понеділок поїхав у це містечко, щоб на власні очі переконатися , що лінію все-таки будують. В місті повністю перекладають комунікації,розширюють дороги, а саме головне - втановлюють стовпи під тролейбусну лінію. Це все дуже добре.Але: -поспілкувавшись з начальникм однієї з бриад, дізнався таку цікаву річ, що першою чергою лінії стане кільцевий маршрут по місту. Ніби хочуть закупить для цього діла 5 тролейбусів (Звичайно, що про моделі нічого невідомо). Другою чергою зі слів цього "дяді" планують зробити маршрут в м. Буча. Про міжміське сполучення поки не може йти мови із-за браку коштів та купи інших "але". - враховуючи готовність траси Київ-Романівка- Ірпінь, можу сказати, що до тролейбуса там ще як "до Китая рачки". - враховуючи досліджені мною ділянки ремонту вулиць,комунікацій та будівництва лінії в самому місті більше всього схиляюсь до слів "дяді бригадира" про міський кільцевий маршрут та продовження його до Бучі. Хотілось би почути думки форумчан з цього приводу. У пресі про це сказано обмаль. | | | лихвар | | | | | | Є якісь новини або зрушення стосовно Ірпіня? | | | Сергiй | | | | | | Фотки та детальна iнфа вiд Sturm-a:
Ірпінь, 29.10.2011 Вчора стало ясно, що тролейбус дійсно ходитиме по вулиці Карла Маркса до вулиці Північної, далі по Степанівській - Садовій і назад на Карла Маркса, тобто повз Університет, гуртожитки та мед.центр.
Отже Перехрестя вулиць Карла Маркса та Тургєнєвської. Тут вже є асфальтове покриття, а от тротуарів та опор КМ подекуди ще немає. - вигляд у бік Університету:
, це ж місце 2 тижні тому: - вигляд у бік вулиці Північної:
Встановлюють опори КМ:
Оформлення майбутнього тротуару:
Перехрестя вулиць Карла Маркса та Фрунзе. Тут зроблена дощова каналізація, асфальт, бордюри та опори КМ вже є, тротуарів поки що немає (ЯТР їх скрізь робитимуть в останню чергу). - вигляд у бік Університету:
- вигляд у бік вулиці Північної:
Влaсне, каналізація:
Готові бордюри та каналізація, та не готовий тротуар. На задньому плані ліворуч - гуртожиток університету ДПСУ:
Перехрестя вулиць Карла Маркса та Півнчної. Біля перехрестя асфальту та опор КМ ще немає. Десь тут напевне буде кінцева зупинка тролейбусу:
Власне перехрестя. Тут тролейбус повертатиме ліворуч:
Вулиця Північна. Асфальту тут ще немає, опори КМ подекуди є. Наразі працюють над дощовою каналізацією та кододязями комунікацій (або ж це каналізаційний колектор?). - вигляд у бік вулиці Степанівської.
На задньому плані ліворуч - мед.центр Університету ДПСУ:
Колодязі, бордюри та каналізація в процесі роботи. Опори КМ вже є:
Дощовий стік (каналізація) у розрізі :)
Буд.матеріали в процесі розвантаження (та фура потім там загрузла у багнюці):
- вигляд у бік Гуртожитку з перехрестя вулиць Північної та Степанівської:
Вулиця Степанівська. Після перехрестя з вулицею Північною з'являється асфальт, бордюри та опори КМ, Тротуари теж подекуди готові:
Схоже що опори освітлення не чіпатимуть, принаймні поки що:
 Перехрестя вулиць Степанівської та Тургєнєвської. Тут триває процес встановлення опор КМ. Все інше вже є, окрім, тротуарів. - вигляд у бік Церкви/вулиці Садової:
- у зворотній бік (у бік вулиці Північної):
, це ж саме місце 2 тижні тому: Яма для опори КМ в процесі створення. На момент зйомки всередині йшла робота :)
Вулиця Степанівська поблизу перехрестя із вулицеєю Садовою (біля церкви). Опор КМ та тротуарів ще немає, все інше вже більш-менш готове. - вигляд у бік вулиці Садової:
- вигляд у зворотній бік (у бік вулиці Північної):
Вулиця Садова. Опори КМ тут встановлені ще 2 тижні назад. Тротуарів немає, покриття вже є. Вулиця відкрита для автомобільного руху (2 тижні тому була перекрита: http://www.picatom.com/21/Sadova04-1.html) - вигляд у бік вулиці Карла Маркса:
- схоже, тут буде зупинка тролейбусу. Зупиночний павійльйончик тут стоїть з часів МТ379 та А7, а можливо навіть з часів СРСР:
- вигляд у зворотній бік (у бік Церкви). Тротуар тут частково був зроблений раніше, частково буде зроблений тепер:
Перехрестя вулиці Садової із вулицею Карла Маркса. Тролейбус тут повертатиме ліворуч, на вулицю Карла Маркса у бік головного корпусу Університету ДПСУ та у бік Києва. Тротуар буде закладений плиткою (на фото видно поклади тротуарної плитки) - вигляд у бік Вокзалу:
- у інший бік (у бік церкви):
, це ж місце 2 тижні тому: Перехрестя із Садовою з вулиці Карла Маркса. - вигляд у бік Києва:
, це ж місце 2 тижні тому: - вигляд у бік вулиці Північної:
, це ж місце 2 тижні тому: Раніше тут була парковка автомобілів уінверситету. Вулиця була перекрита бетонними блоками, між якими був невеликий проїзд. Біля кіоску на задньому плані ліворуч була зупинка "Академія ДПСУ" МТ 379, 380, 381. Тротуари традиційно не готові:
Біля колишньої зупинки вулицю чомусь трохи звузили. На фото видно старий бордюр:
*** To be continued *** ========================================================================== Прогрес видно неозброеним оком =))) http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=2&f=l&a=lm&t=2287&ft=1&s=nd&fm=153&lm=172#s-165 // Роблячи репост з іншого форума не забуваємо давати туди посилання. HAnS | | | Сергiй | | | | | | Додамся трошки: цікавим та наразі невідомим є те, хто саме буде обслуговувати лінію: або ж буде побудовано "Ірпінське ТУ", або це буде КПТ зі своїми машинами, або ж тролейбуси будуть належати ірпінській міській територіальній громаді, а відстоюватися та обслуговуватись у Києві.... Час покаже | | | лихвар | | | | | | Дякую за наводку на звіт ) п.с. переробив лінки на картинки для легшого сприйняття інформації. Якщо подумати логічно, то для тих парканадцяти машин, що необхідні для обслуговування лінії, нема доцільності будувати традиційне депо на місці, максимум невелику територію для відстою й елементарного обслуговування, або взагалі тіки для нічного паркування кількох машин з найперших/найостанніших випусків. (на мою думку) З власником/оператором можливо більше варіантів.. Імхо, найлогічніше було б аби девайси належали Ірпеню, а обслуговувались одним з депо Києва (мабуть 2им як найближчим). | | | Santehnik | | | | | | лихвар [5]: ------------------ > З власником/оператором можливо більше варіантів.. Імхо, > найлогічніше було б аби девайси належали Ірпеню, а обслуговувались одним з > депо Києва (мабуть 2им як найближчим). ------------------ КПТ мечтает возить народ по 5 грн без льгот ;-) | | | Сергій | | | | | | Ну й нехай собі далі мріє)))) Я впевнений на 80%, що володіти цим всим буде Ірпінь та область. Подивіться на ситуацію з маршрутками: 381,392 енд компані належать саме Ірпінському АТП. Купа автобусних маршрутів також там. Мені здається. що якесь "примітивне" депо там має бути. А КПТ і так мало маршрутів? Нехай спочатку зі своїми порядок наведуть та РС замінять на нормальний, а потім вже на передмістя лізуть. ============================================================ Радує лише той факт, що ще рік назад це все вважалося якимсь нереальним. Але коли я ще у вересні побачив тролейбусні опори, то був здивований. Подумки часто вспливав план побудови лінії. Також було б добре подовжити її на Бучу за маршрутом руху 19-го автобуса. (Ну це так, фантазія :) ) | | | лихвар | | | | | | навіть Азаров іже пообіцяв троль до Ірпіня: До кінця року на трасі "Київ-Ірпінь" запустять тролейбус КИЇВ. 13 січня. УНН. Прем'єр-міністр України Микола Азаров після відкриття траси "Київ-Ірпінь" повідомив журналістам, що до кінця 2012 року по ній запустять тролейбус, передає кореспондент УНН. "У травні 2012 вона (траса – Ред.) буде повністю відкрита для руху вантажного транспорту і за цей рік буде зроблено проектну документацію і до кінця року буде запущено лінію тролейбусу", - сказав М.Азаров. * * * п.с. до кінця року мабуть слід розуміти як "до виборів" :) | | | Сергiй | | | | | | Подивимось, що воно буде...А поки що Іпрпінське АТП планує закупити 15 автобусів ВВ (скоріш за все це буде Євро-б-у) та рубити по 5 грн за проїзд по новому маршруточному маршруту. (Інфа від одного з водіїв Ірпінського АТП) | | | Сергій | | | | | | Повертаюсь до питання тролейбусної лінії. Поспілкуввшись з кількома мешканцями міста стало ясно, що народ вже надто заінтригували проектом тролейбуса. Але все ж таки це поки тримається на "теоретичному" рівні. Такж мною було помічено, що за поворотом біля корпусів академії будується щось схоже на депо. (Але вірогідність маленька,що то саме депо) А якщо лінія ібуде, то до Київпастранса ніякого відношення вона мать не буде. Ірпінь зацікавлений у власному господарстві. | | | Santehnik | | | | | | Пуск тролейбуса до Ірпеня відклали до 2013 року Будівництво тролейбусної лінії "Київ-Ірпінь" імовірно завершиться в 2013 році. Про це заявив перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, повідомляють Українські новини. "КП "Київпастранс" займається тією частиною, яка по Києву, решта – область. І замовником будівництва виступає також область. Зараз проводяться проектні роботи. До самого будівництва не приступили, але цього року приступимо, а на наступний рік, я думаю, її (лінію) запустять", - сказав чиновник. Крім того, розпорядженням КМДА від 12 червня "Київпастранс" визначено замовником розробки кошторису ділянки в межах Києва. Раніше прем'єр Микола Азаров прогнозував відкриття тролейбусного маршруту між Києвом та Ірпенем до кінця 2012 року. | |
|