галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Про "Мрію" та інші транспортники АНТК   en  ua  ru

◂◂1▸▸
показати всі
Dogma
лінкцитувати
1
2009-08-25, 00:49
Подивилася, що розмова про "Мрію" тягне на окремий топік. Отоже, я його розпочинаю :)

Лінк на біографію, прошу http://anorgasmus.livejournal.com/75092.html

Зверніть увагу на посилання у ЖЖ щодо другого екзмепляру літака!

Особисто я побачила ії вперше зблизька у 1996 році в Гостомелі, є слайди, але, не надто цікаві.

Ось такою вона стала після відновлення двигунів , фотки 2004 року з "Авіасвіту"







Унікальна фотографія:

.

То не зліт або посадка. Так "Мрія" демонструє свої можливості - за хвилину до зйомки пійшла на зниження, проходить на мінімальній відстані над злітною смугою. І зараз почне знову набирати висоту.

Технічні характеристики (Ан-225)
Характеристика Дані
Опис
Розробник АНТК імені Антонова
Позначення Ан-225 «Мрія»
Позначення НАТО Cossack (Козак)
Тип надважкий транспортний літак
Перший політ 21 грудня 1988 р.
Екіпаж 6 осіб
Максимальна кількість місць 70
Геометричні та масові характеристики
Довжина 84 м
Розмах крила 88,40 м
Площа крила 905,0 м?
Висота 18,1 м
Розмах стабілізатора 32,65 м
Габарити вантажної кабіни 4,4?6,4?43 м
Максимальна довжина вантажу 70 м
Максимальна злітна маса 600000 кг
Максимальне комерційне навантаження 250000 кг
Силова установка
Число двигунів 6
Тип двигуна ТР ДД Д-18Т
Потужність двигуна 229,5 кН
Льотні дані
Крейсерська швидкість польоту 800 км/г
Максимальна швидкість польоту 850 км/г
Крейсерська висота польоту 9000 м
Максимальна висота польоту 11000 м
Максимальна дальність польоту 15400 км
Дальність польоту з вантажем 200 т у фюзеляжі 4500 км
Дальність польоту з вантажем 150 т у фюзеляжі 7000 км
Потрібна довжина злітної смуги 3000-3500 м

(http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%90%D0%BD-225)

далі буде :)
d3fai13r
лінкцитувати
2
2009-08-25, 06:19
Почнемо з того що Мрія 2 навряд чи колись буде добудована взагалі, оскільки ті цифри які називають(а це від 50 до 100млн доларів), держава не виплатить, а у АНТК таких грошей просто нема.
Маю кілька фото Мрії з 2006(Авіасвіт), але смислу викладати не бачу оскільки ТУТ(більше) і ТУТ(якісніше) вже все повикладали
А взагалі, я не те щоб песиміст, але ніяких великих перспектив у нашої авіації не бачу. Навіть та ж Мрія(зміна лівреї була здійснена після проходження складної форми техогляду, аналогу D-Check в Боінгів) це лише насліддя совку, якому в на початку століття встановили нові двигуни(ті ж самі що використовуються на Ан-124), замінили авіоніку і іншу електроніку з військової на цивільну і отримали сертифікат. Вважати його нацгордістю... звичайно можна, за відсутності інших речей. Тим більше того ж О.К Антонова, українцем називати якщо чесно дуже неправильно. Не подумайте що я не люблю цей літак, я його люблю, просто реально забембало(тут мало стояти щось інше) поклоніння, і вигуки про могутність нашої авіації.
З приємних подій того періоду(2003 рік конкретно)-це створення держмузею авіації в Жулянах.
До речі експозиція останнього поповниться скоро БЕ-6
DenVol
лінкцитувати
3
2009-08-25, 12:48
Собственно весь СНГшный авиапром при смерти, сейчас следует отрицательная тенденция. Собираются сворачивать производство Ил-96 потому что видите ли выгоднее закупать Airbus'ы, чем финансировать производство своих самолетов. А это фактически означает конец отечественной дальнобойной авиапромышленности. Радует конечно Ан-148, но они только ближне- и среднемагистральные, дальнобойщиков нету. Вот так (
d3fai13r
лінкцитувати
4
2009-08-25, 14:24
ну у 96 маловато перспектив, честно говоря.
330 он по очень многим параметрам уступает.
Первый и главный-расход топлива.
Еще то что сделан у нас, это все отлично, но, советского Аэрофлота нету, есть авиакомпании-их цель зарабатывать деньги, и если А330 приносит больше-нафиг тогда им что то другое? 96-300 проигрывает 330 по очень многому, из плюсов разве что цена, 96М который по заявленым характеристикам может кое как конкурировать с 330, как гриться призрак комунизма.
А кому дальнобойное надо? Сейчас в СНГ сумарно около 50 дальнемагистральных бортов(767-300ер, 747, 777, А330). Ради 50 самолетов строить, отлаживать дальнемагистральный самолет? Заграницей(там где реально рынок, а не президенты друг другу подарки тыкают)-наши самолеты мало кого интересуют. Меня убивают разговоры о прекрасности и превосходности нашых самолетов... да если б половина от того что про них расказывают была б правдой-то заткнулись бы уже по крайней мере и эмбраер и бомбардье, перед великим АН-148. Опять таки, я не против нашых самолетов, я просто за трезвый взгляд на вещи, а не летания в облаках, с мифическим словом "нацпроизводитель"
лихвар
лінкцитувати
6
2009-08-25, 16:57
бачив вчора в новинах як "Мрія" махала крилами над Хрещатиком - ефектно :)
Ще чогось згадав, як був малий, показувати по "тебе" репортаж з Лє Бурже - як "Мрія" притаскала "Бурана" на собі, потім в мене довго була "манєчка" робити з конструктору такі гібриди :))


а стосовно "офтопіку" про перспективи нашого авіапрому - може буде гірше, може краще, але ліпше аби було останнє :)
Dogma
лінкцитувати
7
2009-08-25, 17:08
Я колись мала змогу потримати в руках частинку тієї "манечки", а саме-термостіку плитку, якими був обшитий Буран. Так от, коли Мрія його взяла на спину, Буран вже злітав на орбіту і повернувся, а під час польоту загубив деякі фрагменти термозахисту. І на кращіх фотках 88 року ці "дірки" можна бачити. Плитка була двох кольорів- світла та чорна. Де-інде не вистачає чорної :)
HAnS
лінкцитувати
8
2010-04-01, 23:35

приватне повідомлення

Ан-248 составит конкуренцию Airbus А380 - Минтранс Украины

Украинский авиационный научно-технический комплекс имени Антонова разрабатывает пассажирскую версию грузового самолета Ан-225 "Мрия", который должен стать конкурентом европейскому лайнеру Airbus А380 - самому большому пассажирскому авиалайнеру в мире, сообщает в четверг пресс-служба министерства транспорта и связи.

Ан-225 "Мрия" - транспортный самолет сверхбольшой грузоподъемности разработки киевского АНТК имени Антонова. Самолет был спроектирован и построен во второй половине 1980-х годов. Сейчас Ан-225 выполняет коммерческие грузовые перевозки в составе авиакомпании "Авиалинии Антонова". Также проводятся проектные работы по использованию самолета в качестве летающего стартового комплекса для авиационно-космических систем.

Airbus А380 - широкофюзеляжный двухпалубный реактивный пассажирский самолет, созданный европейским концерном "Airbus S.A.S." Может совершать беспосадочные перелеты на расстояние до 15,2 тысячи километров. Вместимость - 525 пассажиров в салоне трех классов, 853 пассажира в одноклассовой конфигурации. На сегодня A380 является самым большим пассажирским авиалайнером в мире. Стоимость одной единицы - 327,4 миллиона долларов.

"Сейчас у А-380 практически нет конкурентов. Это незанятая ниша. Мы внимательно следили за созданием и первыми результатами эксплуатации А-380 и решили, что у нашего Ан-248 есть не меньший потенциал. Все наработки практически готовы. Самолет летает. Чтобы переукомплектовать грузовое судно в пассажирское, нужно от трех до четырех месяцев. Новая модель будет называться Ан-248 по аналогии с Ан-148. Мы считаем, что у нее есть большое будущее", - цитирует пресс-служба Минтранса генерального конструктора АНТК имени Антонова Дмитрия Киву.

Предварительные переговоры показали, что Ан-248 будет интересен в первую очередь компаниям из Саудовской Аравии, Кувейта и ОАЭ. Определенную заинтересованность также высказали и некоторые крупные российские компании.

Согласно проектным данным, Ан-248 сможет перевозить до 715 пассажиров в одноклассной компоновке и до 605 в комплектации с отдельными персональными люкс-кабинками для особо важных персон. Стоимость одного такого лайнера не должна превышать 280 миллионов долларов.

http://www.aviaport.ru/digest/2010/04/01/192858.html

лихвар
лінкцитувати
9
2010-04-01, 23:53
думаю дата публікації цієї статті не випадкова... ;)

◂◂1▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS