галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Найшвидший пасажирський поїзд -- у Китаї!   en  ua  ru

◂◂1▸▸
показати всі
RVR
лінкцитувати
1
2010-01-19, 12:31
У Китаї почали курсувати найшвидші (за сер. швидкістю) у світі пасажирські поїзди. Подробиці і фотогалерея тут:

http://novynar.com.ua/gallery/tech/746

...У суботу, 26 грудня, в Китаї почала функціонувати найшвидша залізнична лінія у світі. Вона з’єднала великі бізнес-центри країни Гуанчжоу та Ухань. Відстань між цими містами у 1069 км поїзд «Хесє» долає за 3 години, рухаючись із середньою швидкістю 341 км/год. Раніше поїздка з одного міста в інше займала від 8 до 10 годин. Однак подорож на новому над швидкому поїзді – задоволення не з дешевих. Квиток коштує 790 юанів (близько $120). Це дорожче, ніж авіапереліт в економкласі, який займає 1,5 години. Робота над проектом надшвидкої залізничної лінії розпочалася 2005 року. Метою будівельників було з’єднати цією гілкою Гуанджоу та Пекін. Поки її довели тільки до Уханя. Тестування нової лінії відбулося на початку грудня. Найшвидший поїзд Японії розвиває середню швидкість 243 км/год., Франції – 277 км/год., Росії – 250 км/год.............
HAnS
лінкцитувати
2
2010-01-24, 16:04
1070 за 3 год... нами би так - оце було би об’єднання країни... а наші лише язиками об’єднують (
лихвар
лінкцитувати
3
2011-04-07, 13:12
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

не про швидкісні потяги, але про Китай :)

Между Германией и Китаем откроют железнодорожное сообщение
http://lb.ua/news/2011/04/07/91518_Mezhdu_Germaniey_i_Kitaem_otkroyut.html

Крупнейший железнодорожный перевозчик Германии, концерн Deutsche Bahn, планирует запустить регулярное грузовое сообщение с Китаем.

Новый маршрут пройдет по территории Монголии, Казахстана, России, Беларуси и Польши. По сравнению с другими маршрутами, происходящими севернее Монголии, его отличает меньшая протяженность. В частности, для того чтобы перевезти груз из Китая в Германию по Транссибирской магистрали, составу придется преодолеть расстояние на две тысячи километров больше.

Пятого апреля в Дуйсбург прибыл грузовой состав, который совершил тестовый рейс из города Чунцин провинции Сычуань. 10300 километров поезд преодолел за 16 дней. Отмечается, что груз был доставлен в два раза быстрее, чем по морю. Как рассказал представитель DB Карл-Фридрих Рауш, при наличии достаточного спроса регулярное сообщение будет начато уже в этом году.

* * *

Уявляю, які довжелезні товарняки будуть іти з Китаю до Європи..
В Китаї і РФ однакова ширина колій, чи зміна буде тільки між Білоруссю і Польщею?
HAnS
лінкцитувати
4
2011-04-07, 18:19
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

лихвар [3]:
------------------
> В Китаї і РФ однакова ширина колій
------------------

Різна... в Китаї Європейка
лихвар
лінкцитувати
5
2011-05-16, 21:28
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

черговий новаторський прожект :)

Створено потяг-літак на повітряній подушці (відео)
Японія, Сьогодні, 13:36 (5 фото) http://tsn.ua/nauka_it/stvoreno-potyag-litak-na-povitryaniy-podushci-video.html



Японці створили гібрид потяга та літака, який ковзає на невеликій відстані над землею за рахунок повітряної подушки.

У Японії винайшли високошвидкісний локомотив, який завдяки наявності крил і пропелера ширяє над шляхами – фактично, це гібрид потяга та літака. Винахід учених з Університету Тохоку ковзає на невеликій відстані над землею за рахунок повітряної подушки.

Оскільки апарат не входить в зіткнення з наземними об'єктами, він не піддається тертю, яке би уповільнювало його швидкість, і тому здатний розвивати більш високу швидкість при меншій витраті енергії.

Але через наявність крил він схильний до постійних змін свого положення в просторі, розгойдування в подовжній і поперечній площинах, а це неприпустимо: днище машини повинно залишатися паралельним до землі.

Машина оснащена керованою комп'ютером системою корегування положення в просторі, яка покликана компенсувати всі виникаючі при русі нахили. Але оскільки ця система повністю поки не налагоджена, в ході випробувань диво техніки час від часу злегка зачіпає поверхню.

Даний локомотив став вже не першим залізничним рухомим складом, розробленим на принципах руху на повітряній подушці. Наприклад, потяг Maglev оснащений потужними електромагнітами, які утримують його на деякій відстані від шляхів, що також дозволяє йому не торкатися рейок. Основна проблема останнього в тому, що доводиться витрачати дуже багато енергії для подолання опору потужних повітряних потоків, що виникають між потягом і верхньою частиною шляху.

Але винайдений японцями "потяг-літак", навпаки, спирається на ці повітряні потоки, які допомагають йому рухатися вперед.

Японські вчені використовують свій винахід у наукових цілях - вони розглядають його як динамічну модель, поведінка якої дозволить їм зрозуміти принципи дії інших аналогічних машин. Поки вони виготовили лише "потяг-літак" на дистанційному управлінні, але наступним етапом їхньої роботи стане створення машини, керованої людиною, яка зі швидкістю 200 км / год буде курсувати по бетонному жолобу, сконструйованому так, щоб локомотив не перекинувся і не втратив управління.

А в перспективі японські фахівці мають намір побудувати на цьому принципі велику систему приміського залізничного транспорту Aero Train.

◂◂1▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS