галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: "Укрзалізниця" - новини, події і т.д.   en  ua  ru

◂◂1234▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
1
2009-07-20, 15:02
http://auto.ukr.net/news/25665/
Hyundai будет поставлять Украине электрички?

Предполагается, что к 2012 году начнется эксплуатация 10 межрегиональных электропоездов и 4 дизель-поездов, поставляемых «Укрзализныце» компанией Hyundai.

Согласно сообщению «УНИАН», со ссылкой на пресс-службу «Укрзализныци», соответствующая договоренность достигнута 16 июля в ходе межправительственной украинско-корейской встречи в Сеуле (Республика Корея).

В ходе мероприятия был подписан «Меморандум о взаимопонимании между Государственной администрацией железнодорожного транспорта Украины и компанией «Hyundai Rotem» и «Hyundai Corporation» относительно сотрудничества в отрасли промышленного строительства современного железнодорожного подвижного состава». От украинской стороны документ подписал Генеральный директор «Укрзализныци» Михаил Костюк, от корейской - Президент компании «Hyundai Rotem» Ли Йео СУНГ и Старший Вице-президент «Hyundai Corporation» Ли Чанг Бум.

Так, согласно Меморандуму, стороны договорились изучить возможность предоставления корейской стороной кредитных средств под гарантии Кабинета Министров Украины для приобретения 10 электропоездов и 4 дизель-поездов. Кроме того, стороны не исключают возможности учреждения совместного производства поездов именно в Украине и планируют провести обучение украинских железнодорожников.
RVR
лінкцитувати
2
2009-07-23, 13:19
Нє вєрю (с)!

Вони вже "Пендоліни" в італійців хотіли купувати, і чеські двоповерхові вагони, китайські електровози, польські мотриси і дизеля... і все бла-бла-бла !
HAnS
лінкцитувати
3
2009-07-23, 15:51
RVR [2]:
-----------------------
> польські мотриси
-----------------------

Ну, польські мотриси колєсять же Україною в кількості 8 штук)
лихвар
лінкцитувати
4
2009-07-23, 19:23
RVR [2]:
-----------------------
> Нє вєрю (с)! Вони вже "Пендоліни" в
> італійців хотіли купувати, і чеські двоповерхові вагони, китайські
> електровози, польські мотриси і дизеля... і все бла-бла-бла !
-----------------------
ясно що то на 99% чергове бла-бла-бла, я просто зафіксував його )
RVR
лінкцитувати
5
2009-10-13, 20:10
Декілька новин про тендери:
....
по УЗ:

http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=4271
ЮЗЖД объявила повторный тендер на поставку 3 дизель-поездов

http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=4986
ЛЖД объявила тендеры на покупку 2 дизель-поездов и сварочной ж/д машины
-----------------------
продубльовано з теми "Тендери" // лихвар, 2009-10-13 21:22
LIS
лінкцитувати
6
2009-10-13, 20:44
RVR [5]:
-----------------------
по УЗ:
> http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=4271 ЮЗЖД объявила повторный тендер на поставку 3
> дизель-поездов http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=4986 ЛЖД объявила тендеры на покупку
> 2 дизель-поездов и сварочной ж/д машины
-----------------------

Цікаво було б дізнатися умови тендеру. Думаю захочуть вітчизнаного виробництва. Єдиним виробником приміських поїздів в Україні є "Луганськтепловоз", дизель-поїзди їхнього виробництва ДЕЛ02 приписані до Христинівки http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=150583&LNG=RU#picture , ще можуть бути ДПЛ http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=119599&LNG=RU#picture , але це лише нові вагони для старих локомотивів.
-----------------------
перенесено з теми "Тендери" // лихвар, 2009-10-13 21:22
HAnS
лінкцитувати
7
2009-10-13, 21:31
ДЕЛ02 - гарний дизель, в неділю вночі зацінив) Тепло, м’яко, тихо :) Коли треба - світло, коли не треба (вночі на перегонах) - темно :)
LIS
лінкцитувати
8
2009-10-13, 22:01
HAnS [7]:
-----------------------
> ДЕЛ02 - гарний дизель, в неділю вночі зацінив)
> Тепло, м’яко, тихо :) Коли треба - світло,
> коли не треба (вночі на перегонах) - темно :)
-----------------------
А мені обкатати так і не вдалося. Але кажуть, що в Христинівці з ними проблем мають, а це одне з найкращих депо в Україні.
HAnS
лінкцитувати
9
2009-10-13, 22:06
LIS [8]:
-----------------------
> А мені обкатати так і не вдалося.
> Але кажуть, що в Христинівці з ними проблем
> мають, а це одне з найкращих депо в Україні.
-----------------------

Можливо, але ж він зовсім інший ніж Д1, тому й не дивно (німецький дизель Е3, асинхронні ТЕДи..)
А щодо того що Христинівка - хороше депо - згоден, Дизель був у стані, наче щойно з конвеєра.
HAnS
лінкцитувати
10
2009-10-13, 22:10
Оригінал тексту

ЮЗЖД купит три дизель-поезда
1.06.2009 [05:42]
Юго-Западная ж/д (ЮЗЖД) объявила тендер на поставку трех дизель-поездов модели 630М либо их эквивалентов. Согласно объявлению госпредприятия в "Вестнике государственных закупок", заявки на участие в тендере принимаются до 10:30 16.06.2009 г.
Раскрытие тендерных предложений состоится в 15:45 16.06.2009 г., сообщает УкрРудПром.

Отут обговорення ще є
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=18345.0

лихвар
лінкцитувати
11
2009-10-19, 18:14
http://te.20minut.ua/news/160122

Продуктові набори пропонує пасажирам "Укрзалізниця"

Продуктовий набір, вартість якого включають в ціну квитка, пропонують у квиткових касах усім пасажирам, у тому числі й тернополянам.

Наразі лише на 20 потягах запровадили таку новацію. Якщо ж експеримент себе виправдає, то, за твердженням залізничників, усі квитки продаватимуть разом із продуктовим пайком.

"Пайок" за бажанням

Сьогодні так званий продуктовий пайок включають лише за бажанням пасажира. Схожа ситуація і з білизною. Її пропонують усім подорожуючим у потягах дальнього слідування, але від неї можна відмовитися. Замовивши пайок, розрахуватися за нього потрібно в касі, а під час поїздки просто отримати набір продуктів.

- Поки що це тільки експеримент. Таку послугу пропонуватимуть у 20 потягів, що курсують по Україні, а також мають міжнародне сполучення. В тому числі й потяги №№91 та 92, які їдуть через Тернопіль, - розповідає начальник сектора пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. - Пасажирам таку послугу пропонуватимуть при купівлі квитка, від неї можна і відмовитись. Коштує продуктовий набір 35-45 гривень. До нього входять чай, кава, печиво, гарячі страви.

Таке "ноу-хау" запроваджують, як стверджують залізничники, в інтересах самих пасажирів. Більшість із собою в дорогу бере різноманітні продукти сумнівної якості.

- Не рідкістю були випадки, коли людина сходила з потяга на півдорозі через харчове отруєння, - зазначає пані Супрун. - Не знаю, як таку ініціативу з продуктовими наборами сприймуть наші пасажири. У Росії, приміром, таку послугу надають уже не перший рік. Особливо вони популярні серед пасажирів, які їдуть кілька діб. Зберегти свіжими свої продукти стільки часу - нереально, а купувати на пероні - небезпечно.

До речі, перед запровадженням "продуктової" послуги фахівці "Укрзалізниці" провели маркетингове дослідження. А саме опитали кілька сотень пасажирів одного з потягів. Майже 70% опитаних послугу визнали корисною. Половина з них зазначила, що обов'язково скористається нововведенням залізниці, коли випаде така можливість.

Антимонопольний перевіряє

Експеримент із продажем продуктових "пайків" у потягах має діяти протягом жовтня-листопада. Однак Антимонопольний комітет має деякі застереження щодо його подальшого проведення.

- Йдеться про непримусовість надання послуги харчування пасажирам, - розповідає головний спеціаліст відділу дослідження та розслідування територіального відділення Антимонопольного комітету Христина Мельник. - "Укрзалізниця" зобов'язана щомісяця надавати комітету аналітичні матеріали щодо результаттів проведення експерименту. В іншому випадку дії "Укрзалізниці" розцінюватимуть як порушення законодавства про конкуренцію.

У разі виявлення порушень, тобто фактів нав'язування послуги харчування у потягах, можна телефонувати на "гарячу лінію" за тел. (044) 594-64-12.

* * *

цікаво, що вони туди напхають - дешеві чаї-кави, кам*яне печиво і мівіноподібну хімію?..
HAnS
лінкцитувати
12
2009-10-19, 20:24
лихвар [11]:
-----------------------
> а також мають міжнародне сполучення. В тому числі
> й потяги №№91 та 92, які їдуть через
> Тернопіль, - розповідає начальник сектора пасажирських перевезень Тернопільської
> дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. -
-----------------------

Хм, журналіст жжот. Вдіколи це львівські 91/91 через Тернопіль ходять?))) Вони через Шепетівку... Може, мають на увазі ужгородські 81/82?
Думаю, Супрун має знати, що і як ходить - це журналісти записували карлючки - от і прочитали "8" як "9" ІМХО...

лихвар [11]:
-----------------------
> * * цікаво, що вони туди напхають
> - дешеві чаї-кави, кам*яне печиво і мівіноподібну хімію?..
-----------------------

побачимо)) може виявитися що й непогано буде))
d3fai13r
лінкцитувати
13
2009-10-19, 20:46
Знаючи ланчбокси РЖД, сумніваюсь що на УЗ буде щось краще.. їсти там крім печива яке взяти з собою нічого немає, бо як можна їсти ту ж ковбасу яка стояла ніч на столику:)?
лихвар
лінкцитувати
14
2009-10-19, 20:46
HAnS [12]:
-----------------------
> Хм, журналіст жжот. Вдіколи це львівські
> 91/91 через Тернопіль ходять?))) Вони через Шепетівку... Може,
> мають на увазі ужгородські 81/82? Думаю, Супрун має
> знати, що і як ходить - це журналісти
> записували карлючки - от і прочитали "8" як
> "9" ІМХО..
-----------------------
я подумав був про 97/98 .. :)
tvs.vitalik
лінкцитувати
15
2009-10-19, 21:03
Всі ці нововведення-пайки повна фігня. Є досвід у моїх знайомих, яким примусово всунули ту фігню. Вірніше на вокзалі купували білет на поїзд і їм сказали певну ціну, яка була дорожчою від звичайної (яка була попереднього разу) на 38 грн. На питання: "чому квиток став дорожчим?" відповіли, що дешевших уже нема... А потім в поїзді принесли оту їжу, сказавши, що вона була оплачена.
Виявляється, що ввели вагони, у яких приносять їжу, тож якщо береш білет саме на цей вагон, то обов'язково отримаєш щось перекусити. В інших вагонах такого нема, мабуть полегшують роботу провідників в поїзді, щоб ті довго не перевіряли у кого в білеті плачено, а в кого - ні.
Це все ще не продумано, принаймні поки-що.

Стосовно вартості продуктів, то заплативши за них "в білеті" 38 грн, в маг. Велика кишеня їх можна було купити за 23 грн - переплата досить значна.
лихвар
лінкцитувати
16
2009-10-19, 23:06
а що всеж було в тому пайку?)
tvs.vitalik
лінкцитувати
17
2009-10-20, 16:33
> цікаво, що вони туди напхають - дешеві чаї-кави, кам*яне печиво і мівіноподібну хімію?..

майже так і є... тільки, здається, ще якесь яблуко було і мегахлібна котлета)
HAnS
лінкцитувати
18
2009-10-20, 19:12
tvs.vitalik [17]:
-----------------------
> > цікаво, що вони туди напхають - дешеві
> чаї-кави, кам*яне печиво і мівіноподібну хімію?.. майже
> так і є... тільки, здається, ще якесь яблуко
> було і мегахлібна котлета)
-----------------------

ОМГ...
лихвар
лінкцитувати
19
2009-10-29, 20:08
http://news.liga.net/news/N0936914.html

"Укрзалізниця" определилась со стратегией на ближайшие 10 лет

В День железнодорожника, 4 ноября, на открытом заседании правительства состоится презентация Комплексной программы развития железнодорожного транспорта до 2020 года. Об этом стало известно от генерального директора "Укрзалізниці" Михаила Костюка во время встречи с журналистами 28 октября 2009.

Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе "Укрзалізниці" М.Костюк отметил: "Это будет большим шагом навстречу отрасли, когда параллельно удастся согласовать и программу реформирования, и концепцию развития железнодорожного транспорта Украины".

По словам руководителя "Укрзалізниці", в стратегии развития до 2020 года прописаны все основные направления развития отечественного железнодорожного транспорта.

"Что касается грузовых перевозок, то основными станут вопросы определения транзитной политики нашей страны, отношения Украины к интеграции в Евросоюз, сотрудничества с "пространством 1520", - говорится в сообщении.

В пассажирском секторе предусмотрено изменение ночных поездов на дневные. Для этого будет построен транснациональный пассажирский транспортный коридор "Львов-Киев-Донецк-Симферополь" с разветвлением на Запорожье и Днепропетровск.

Относительно инфраструктуры генеральный директор "Укрзалізниці" отметил, что запланированно распределение направлений инфраструктуры на группы или категории в зависимости от назначения. Это будут определенные коридоры приоритетно для грузового, пассажирского движения, для контрейлерных, интермодальных поездов, а также останутся слабозадействованные направления потенциально смешанного движения, на которых объем грузовых и пассажирских поездов будет незначительным.

"Такое распределение даст нам возможность поднять скорость пассажирских поездов до 160 км / час", - сказал М.Костюк. Кроме того, будет улучшаться пропускная способность участках с большими объемами перевозок. На сегодня это два транзитных транспортных коридора. Первый - коридор Европа-Азия, который является интегрированным в "пространства 1520" и будет использоваться преимущественно для контейнерных, контрейлерных и интермодальных перевозок с востока на запад. Также в этом контексте разрабатывается направление Ужгород-Вена.

По словам М.Костюка будут продолжены работы по электрификации ж/д транспорта. Приоритетным останется перевод основных направлений на длинномерные рельсы, или так называемую "бархатную колею".

Кроме того, отдельный раздел программы посвящен модернизации грузового, пассажирского и тягового подвижного состава. "Главными принципами мы оставляем ресурсосбережение и новейший принцип обслуживания техники, который предусматривает увеличение межремонтных сроков", - сказал гендиректор.
лихвар
лінкцитувати
20
2009-10-30, 14:30
те про, що уже кілька днів ходили чутки, здається втілюється.. http://podrobnosti.ua/accidents/2009/10/30/640279.html

В Украине ограничат движение железнодорожного транспорта из-за гриппа

Движение железнодорожного транспорта в Украине будет ограничено. Об этом заявил журналистам в кулуарах Кабмина министр здравоохранения Василий Князевич.
"Жить нужно дальше, но движение будет ограничено", - сказал он, отвечая на вопрос, планируется ли ограничить в Украине движение железнодорожного транспорта.
Напомним, ранее сегодня премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявила, что в связи с эпидемиологической ситуацией, передвижение людей между областями и за границу может быть ограничено.
"Я хочу, чтобы мы четко выяснили все вопросы, связанные с пересечением границ. Чтобы мы выяснили все наши действия, которые дадут возможность контролировать передвижение людей между областями, чтобы эти передвижения были под контролем, и происходили только в особых случаях", - сказала она.
Напомним, что Министерство здравоохранения объявило эпидемию гриппа A/H1N1 в Украине, а Кабмин ввел карантин в 9 областях.
Кабинет министров ввел запрет на проведение массовых мероприятий и каникулы в учебных учреждениях на 3 недели.
SPB
лінкцитувати
21
2009-11-02, 15:20
http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=5492

"Укрзализныця" в 2010 году рассчитывает привлечь инвесторов для модернизации 100 локомотивов и 100 дизель-поездов.
Об этом сообщил журналистам генеральный директор "Укрзализныци" Михаил Костюк.
"Мы изучили опыт модернизации тяги в наших странах-соседях, и для себя сделали вывод, что надо тотально перейти на модернизацию тяги. И уже в финплане 2010 г. мы выставляем как отдельный проект модернизацию 100 единиц тяги через проведение конкурса или тендера на лучшую технологию. Во-первых, это должна быть технология, во-вторых, – кредитный портфель", - отметил он.
По его словам, вторым проектом является модернизация дизель-поездов для пригородного движения. "Несмотря на осуществленные профилактические ремонты они остаются с силовыми установками времен 52-го года. Поэтому решение следующее: используя существующий подвижной состав через модернизацию, замену силовых установок, замену систем управления, сформировали таким образом проект на 100 дизель-поездов, под которые будем привлекать инвестиционный ресурс для модернизации путем установки дизельных двигателей нового типа", - сказал он.
Третьим проектом, по его словам, является закупка пассажирского подвижного состава. В данном проекте будут рассматриваться предложения ведущих производителей, которые предложат современный подвижной состав. "К примеру, наши электровозостроительные заводы создают сегодня машину, которая уже морально устаревшая. Но железная дорога не может быть заложником этой политики производителя… Поддержка производителя, который не использует инновационные технологии – это себе вредить. Поэтому мы провели серьезный разговор с нашими производителями на предмет того, что будем сотрудничать с ними, чтобы они предлагали подвижной состав на уровне хотя бы наших соседей европейских стран. Кроме того, ведем переговоры с производителями, которые предлагают подвижной состав средней стоимости и среднего класса комфорта", - сказал он. По словам М.Костюка, кроме корейской "Хюндай", проявляющей интерес к данному проекту в пакете с финансовым блоком, также свой интерес показывают чешская Skoda, французький Alstom. “Но условие одно: что это производство будет в Украине. Мы готовим для этого несколько производственных площадок”, - сообщил он.
лихвар
лінкцитувати
22
2009-11-03, 01:43
щось тяжко віриться, що з тих "2 по 100" чи нових вагонів ми дочекаємось в 2010.. :-//
LIS
лінкцитувати
23
2009-11-03, 09:40
SPB [21]:
-----------------------
> "К примеру,
наши электровозостроительные заводы создают сегодня машину, которая уже
> морально устаревшая. Но железная дорога не может быть
> заложником этой политики производителя…
-----------------------
Я б не сказав, що дніпропетровські елекровози ДС3 морально застраріли, там стоїть німецька електроніка, все комп'ютеризовано. Тільки проблема, що таку техніку наші депо не взмозі якісно обслуговувати.
HAnS
лінкцитувати
24
2009-11-03, 11:19
LIS [23]:
-----------------------
> Я б не сказав, що дніпропетровські елекровози
> ДС3 морально застраріли, там стоїть німецька електроніка, все
> комп'ютеризовано. Тільки проблема, що таку техніку наші депо
> не взмозі якісно обслуговувати.
-----------------------

Ні, ДС3 повністю передові. Але цього не можна сказати про ДЕ1 (правда їх випуск призупинено) і про 2ЕЛ5.
LIS
лінкцитувати
25
2009-11-03, 14:18
HAnS [24]:
-----------------------
> Ні, ДС3 повністю передові. Але цього
> не можна сказати про ДЕ1 (правда їх випуск
> призупинено) і про 2ЕЛ5.
-----------------------
ДЕ1 є також досить сучасною технікою, а 2ЕЛ5 - це оновлений ВЛ80С.

◂◂1234▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS